Gå til innhold

Jeg tror jamen det funker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble anbefalt et nytt vidundermiddel av en venninne i helsekosten før helgen. Et middel som går og kicker til immunforsvaret så det monner. Både sambo og jeg fikk prøvepakker og satt igang på fredag. I dag mener vi begge to bestemt at det funker! Når vi tar dosen, går det en halvtime og vi kjenner at det skjer noe rart i kroppen......blir litt stressfølelse, men ikke negativt altså:-)

Formen er oppadstigende, selv om vi er slitne etter siste to måneder (og fire år). Det skjer noe og det føles positivt. Sambo påstår at han aldri har følt så god effekt av noe han har prøvd tidligere (og han har prøvd en del for å si det mildt;-). Vi fortsetter og satser på at dette kan hjelpe oss å bygge opp cellene i kroppen igjen, så de gjør den jobben de skal:-)

Idag dro fjortis og jeg til frisøren og klippet og farget håret - det kunne jeg bare drømt om for få dager siden!!! Nå er bolledeig satt og snart skal rosa og jeg kose oss litt før jon blund drysser drømmestøv på henne:-)

Deilig å få tilbake håpet om bedre tider:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra!! Vidunderkur, det hørtes lurt ut ;)

Skulle trengt det noen ganger, jeg også. Så da "bobler" du av energi, eller??

Men det med immunforsvaret, er det slik at man får det forbedret, slik at man står bedre rustet mot slike lumske, smittsomme baselusker som virrer rundt i luften?:-P

Skrevet

Å si at jeg bobler av energi er nok å overdrive en smule....etter å ha vært nede for full telling.... Men at formen er oppadstigende og kroppens symptomer på sykdom er på vei ut døra er jammen sant:-)

Jeg har jobbet med helsekost i flere år (hos en produsent) og har deltatt på mye undervisning/kursing, og blir ikke ofte imponert over produkter igrunn. Men dette funker, derav er det ingen tvil. Når jeg kan kjenne på kroppen min i løpet av få dager at det virkelig skjer ting så blir jeg positiv. Første par dagene kaldsvettet vi begge to.....kjente at det stormet i kroppen. Men så, sakte men sikkert, inntrådte en forandring:-)

Ifølge produsenten skal det styrke og regulere immunsystemet og kan ha god virkning på atopisk eksem og kroniske infeksjoner...

Skrevet

Sånn tryllestøv vil jeg også ha. Nå er jeg i grunn lei alt av sykdommer og rusk og rask......

Vil være frisk og brun og rask og....og..... Jeg vil ha vår og sommer og lyse kvelder. Jeg vil rett og slett ikke ha basillusker i huset. Basta!

Jeg skal forøvrig på "date" på fredag....men det visste du sikkert :o)

Skrevet

Ja, tenk for det visste jeg altså:-)

Husk at han er en effektiv tv-mann, så det kan fungere som litt sånn maskingevær-følelse innimellom;-)))

Synd jeg ikke kunne bli med!!!

Skrevet

Du får ta en tur ved en senere anledning :o)

Skrevet

Will do:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...