Gå til innhold

Da har jeg begynt forberedelsene til lillegutt kommer.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke av de mest ivrige denne gangen, men det betyr ikke at jeg gleder meg noe mindre nå.

Nå har jeg kjøpt en smokk og ammeinnlegg. Det er min første prioritet.

Er av den typen som skulle hatt eget leveringnummer på meieriet :P

Har også kjøpt meg helt ny stelleveske, den fortjente jeg virkelig, for den gamle var kjøpt på JYSK for 12 år siden.

Ellers så har de rundt meg forbarmet seg over meg, og kjøpt en blå body, blå bukse, og blå strømpebukse.

Og så har mamma strikket en genser og lue i hvitt med blått mønster.

De begynner å bli bekymret for at lillegutt ikke får annet enn rosa klær.)) da jeg har tre jenter fra før.

Og..... i dag har jeg tatt mot til meg, og funnet frem den store esken med nøytralt babytøy.

Var egentlig veldig godt å kunne legge bort så mye igjen.

Har så alt for mye som er nesten som nytt. Men det er ROSA og glad er jeg;o)))

Nå er det bare å rote frem stellebod, seng, vogn og bilstol så tror jeg at det meste er i orden til husets nye sjef ankommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Her i huset er vi også i gang med å rote frem ting og tang. Fant ut i går at vi mangler diverse skruer og slikt til babysengen, så den er ikke ferdig montert ennå. Og jeg skal montere kommoden til vesla i kveld, slik at jeg får begynt å rydde klærne nedi. Har også så vidt begynt å pakke bagen min, men er ikke helt i mål med den ennå. Forøvrig har jeg litt prosjektarbeid igjen i tilknytning til jobben min som må fullføres, og så er jeg klar for fødsel. Godt det er en uke til termin :D Forrige gang sto alt klart så tidlig at jeg måtte vaske sengtøy og klær en ekstra gang for jeg var redd det hadde lagt seg støv på det :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...