Gå til innhold

modningsakupunktur i morgen :) noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om det virket eller ikke virket osv? Er litt spent sjønner dere :) er i uke 37 nå, og er så ufattelig sliten, fysisk men mest psykisk.. har vert ett svært tøft svangerskap, og er egentlig giret på å få den lille i armene, så håper noe skjer snart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt på vei må man være for og ta dette, er det bare en behandling eller må man regne med flere? Er nok alt for tidlig for meg ennå, men regner med at jeg blir lei på slutten.

Skrevet

min jordmor sa at jeg måtte vere ca 37 uker på vei.. siden fødselen KAN starte etter en slik behandling.. vet ikke om man må flere ganger, men tror kanskje at det er snakk om en behandlig i uka eller noe slikt. tror jeg skal bestille time snart :) spennende å se..

Skrevet

Jeg skal begynne når jeg er 31 + 0

Skrevet

Hei!

Jeg har gått til akupunktur fordi jeg rett og slett mentalt sett ikke var klar for en fødsel og alt arbeidet som jeg vet står foran meg nå i spedbarnstiden. Hadde en tøf fødsel forrige gang som har slitt veldig på meg i denne graviditeten. Har rett og slett følt meg helt tom for energi. Men akupunkturen har hjulpet veldig. Jeg har ikke fått kynnere (så vidt jeg vet foreløpig) men har enda en behandlingstime igjen. Derimot har jeg fått masse energi og en mental ro som jeg ikke hadde tidligere. Jeg har ikke merket endringene den dagen jeg har fått behandling, men føler meg som et nytt menneske dagen etterpå. Faktisk gruer jeg meg litt til å avslutte behandlingen nå etter fødselen, for denne vitaminpillen har jeg blitt litt avhengig av. Håper selvføgelig at det gir meg en lettere fødsel også, men nå er jeg uansett forberedt og gleder meg til å få hilse på min lille datter. Ønsker deg lykke til i morgen!

Skrevet

Min akkupunktør sa at det var ok å begynne i uke 36

Skrevet

Snakket med fastlegen min ang. dette, og nå må jeg si at han er ikke de som er imot akupunktur! Men han hadde hørt lite om modningsakupunktur og at det er ingen forskning på dette om at det har noe å si .Så om det har gjort at noen har født tidligere, kan de ikke si at dette er pga akupunkturen.

Men ønsker deg likevel lykke til imorgen!! :-) Og håper selvfølgelig at det hjelper på deg!:)

Skrevet

Er det for sent å begynne med dette i uke 39??|

Skrevet

Skal oppdatere han!! :) Han er en flink lege, men tror han kan være litt overnpå av og til.. litt sånn bedreviter.. hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...