Gå til innhold

Underskjørt til salgs!Halv pris av ny


Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger underskjørtet, har 2 stålringer i slik at kjolen stikker mer ut og sitter dermed faller finere rundt bena..altså underskjørt til lang brukdekjole.

Jeg er bare 160 høy så str er xs,men det var noe stort til meg så dersom du er 5-10 cm høyere enn meg tror jeg nok du kan bruke det.Jeg trakk det opp til rett under brystet for at det skulle sitte rett.

Kjøpte det på Agape for 600 kr, selger det for halv pris.Bare brukt en kveld.

 

Mvh Line

[email protected]

Ta kontakt via mail om du er interessert da!

Jeg bor i Oslo,majorstua

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...