Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Selger underskjørtet, har 2 stålringer i slik at kjolen stikker mer ut og sitter dermed faller finere rundt bena..altså underskjørt til lang brukdekjole. Jeg er bare 160 høy så str er xs,men det var noe stort til meg så dersom du er 5-10 cm høyere enn meg tror jeg nok du kan bruke det.Jeg trakk det opp til rett under brystet for at det skulle sitte rett. Kjøpte det på Agape for 600 kr, selger det for halv pris.Bare brukt en kveld. Mvh Line [email protected] Ta kontakt via mail om du er interessert da! Jeg bor i Oslo,majorstua
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå