MamiMaribel Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Hva slags inretning er det best å bære småbarn i ? Tenker sele, sjal,etc. Hadde Babybjørn som jeg brukte litt, men forelsket meg ikke akkurat i den. senere brukte jeg Ergosele, som fungerte kjempebra en lang periode. Hva har du prøvd til småbarn ?
Poteto Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 eg har mei tai bæresele... den er genial :D
kokka Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Jeg har også mei tai. Er veldig fornøyd med den. Men er også fornøyd med baby bjørn, jeg da.
MamiMaribel Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2008 Brukte du den fra barnet var nyfødt ? Og hvor lenge kan du bruke den ?
Poteto Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 den kan du bruke frå nyfødt og til ungen er 2 år.. sånn ca... eg fikk den til jul, så har ikke hatt den hele tiden, men den skal være veldi god når dei er nufødt og, godt pakket inn.. gå på www.tettinntil.no der er det en del info..
Dudellidallo og Tillo Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Hei:) vi kjøpte babybjørn bæresele og Maya wrap ringslynge når vesla var baby, har aldri likt bæreselen (fikk så vondt i ryggen av den og syns den var så liten) men ringslynga har vert og er en stor sukse her i huset, enkel å bruke og forskjellige stillinger en kan ha barnet i. Og en kan bruke den lenge til barnet. jenta mi er 13mnd nå og eg har henne i den hver dag, skal skaffe meg en bade-slynge til sommeren:)
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Jeg har ringslynge, ergobæresele og babybjørn. Ringslynga har jeg brukt mest, ergoen nr 2 og baybjørn brukes kun når annet er glemt ( den ligger alltid i bilen som "reserve" hvis vi skal handle og ikke ringlsynga eller ergoen er med.) Hadde ikke fått gjort alt i huset her uten bæreredskap siden jeg er 3 barns mamma og ofte alene med ungene siden pappan jobber mye borte.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 bruker moby wrap elastisk bæresjal. helt fantastisk mamma prøvde å bære hun i den da kine var helt nyfødt, og hun begynte å grine:) (mamma altså) for det var som å føle seg gravid igjen:)- hun kom så tett intil kroppen, og når hun bevegde seg var det samme følelse som når de er inni magen:) og det blir "stramt" overalt på kroppen til babyen, så det blir så kjempe trygt og godt- og varmt. kine hade kollikk, men hun roet seg ALLTID i sjalet etter bare få min inni der. anbefaler det på det sterkeste!!!
MamiMaribel Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. januar 2008 Er ringslynge en sånn man har på skrå ? Sånn at mye vekt kommer på den ene skulderen ?
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 29. januar 2008 #10 Skrevet 29. januar 2008 det var pga ringslynga bæres over ene skuldra jeg valgte bæresjal slet veldig med bekkenløsning, og fysioterapauten min ble veldig begeistret da jeg kom med kine på magen inni sjalet. hun bablet ivei om hvor bra belastningen var fordelt på kroppen min:)) hun sa hun skulle anbefale den til de andre gravide pasientene sine.
MamiMaribel Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 29. januar 2008 Hvor har dere kjøpt bæresjal ? Takk for svar alle sammen, forresten :-)
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 29. januar 2008 #12 Skrevet 29. januar 2008 vet du ka? husker ikke helt. men begynn på www.tettinntil.no (riktig adr?) så er du godt på vei til å skaffe deg det du vil ha av bæretøy uansett, går du for sjal, kjøp elastisk sjal. lykke til-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå