Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Trekker mageskinnet seg sammen igjen etter fødsel, eller vil det forbli sånn slapt? Evnt. hva kan jeg gjøre for å hjelpe det til å trekke seg sammen igjen? Noen gode tips?
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Det kommer ann på alder og individ, men det trekker seg i utgangspunktet noe sammen, hos noe lite hos andre blir det omtrent som før, men en må ta tiden til hjelp. Gjøre noe selv er det ikke du kan gjøre, bortsett fra å legge på deg.
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Altså det du kan gjøre selv er å ikke legge på deg.
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Umulig å si, trekker seg endel tilbake hos enkelte og lite hos andre igjen. Lite man kan gjøre selv, annet enn å sørge for trene og spise sunt. Har litt å si hvor mange svangerskap man har gått igjennom også. Magen min ble fn og fast etter jeg fikk nr 1, men det tok et års tid. Nå har jeg 3 barn og det tar mye lengre tid merker jeg...enda jeg er mer aktiv og sunnere ( eldre også) enn jeg var da jeg fikk eldsteman.
It's all about me Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Veeeeeldig forskjellig fra pesron til person. Men tror utgangspunktet har masse å si. Har fått inntrykk av at de som har litt ekstra fra før av og/eller har lett for å legge på seg ofte får litt salppere hud en andre. I mitt tilfelle så er jeg syklig tynn (i manges øyne), umulig å legge på meg, og huden spratt tilbake til utgangspunktet kort kort tid etter fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå