Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 er det noen som vet hvor lang tid det tar før zyrtecen er ute av kroppen? Vet man ikke skal ta det når man ammer,er derfor jeg spør:)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Vet ikke hvor lenge den sitter i kroppen, men jeg var i kontakt m lege da jeg trengte allergitbl og ammet. Han sa at ingen tbl var anbefalt, men han kunne heller ikke skjønne at det skulle gå utover melken om jeg tok 1/2 - 1 tbl to dager på rad. Rådet meg ikke til å ta det akkurat, men sa alt m måte. Så jeg tok 1 tbl to dager, og det gikk helt fint. Gjorde det samme en gang senere også. Veide for og imot, tok sjansen.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Vet heller ikke hvor lang tid det tar før den er ute av kroppen. Men du som hadde prata med legen, jeg har og prata med legen om det (fordi jeg er kjempeplaget med allergi) og han frarådet meg sterkt å bruke det så lenge jeg skulle amme!!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Dette står i felleskatalogen: Maks. plasmakonsentrasjon oppnås i løpet av 1 time. Proteinbinding: I plasma ca. 93%. Halveringstid: I plasma: Hos voksne ca. 10 timer. Jeg har blitt rådet til å bruke polaramin av min lege.Vet om flere som har fått det rådet.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Jeg fikk beskjed av legen min om at ingen allergitbl er anbefalt under amming... Forskjellige oppfatninger:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå