Gå til innhold

Er det noen som har en type med liten penis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp fått ny kjæreste, som er helt fantastisk på alle måter! Og han er alot jeg har drømt om. Men, jeg tror han har liten penis. Han har små fingre, liten nese og ikke så veldig store føtter. Og det "ser" ikke ut som at den er så stor gjennom buksa. Det er ganske nytt, så vi har ikke kommet til det "seksuelle" enda.

Og så lurer jo jeg da.... tenk hvis han er så liten at jeg ikke kjenner noe når vi en gang skal begynne å ha sex?

Dette må jo høres helt STRØTT ut, men tenk om vi ikke får det til da?

Noen knep?

Mååå jo bare være anonym nå:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg har... Var litt uvant i starten men nå har vi et veldig godt sex liv. Jeg har funnet ut at bakfra er mest følsomt for meg mht hans lille penis... Lykke til :-)

Anonym ja;-)

Skrevet

Jeg hadde en type en gang som hadde veldig liten, men det fungerte helt fin for det, men må si jeg er glad i store he he... men uansett så er jo ikke det det viktigste, det er jo hvordan han bruker den!!

Skrevet

Aldri hatt det selv, men søsteren min hadde en liten fling med en som hadde mikroskopisk penis...

Han var veldig god på alt det andre, men jeg tror tilslutt hun synes det var litt ekkelt, stakkars fyr.

Skrevet

er ikke sikkert han har liten kukk:p her er barnefar 169 høy. ikke store hender eller føtter. men dæsken han hadde stor altså. fikk vondt... kanskje han har stor? hvem vet.

Skrevet

its not the size on the motion, its the motion in the ocean;)

Skrevet

hadde en kjæreste en gang i mine yngre dager som varlike høy som meg (167), brukte mindre sko enn meg (han brukte 37!!) og mindre hender enn meg. Og hadde verdens minste pikk.... jeg merket ikke at han var inni meg omtrent - ikke noe særlig!!! kunne aldri vært sammen ham den dag i dag. Nå har "jeg" en helt normal penis som jeg er kjempefornøyd med :)

Skrevet

Kjære vene...

Dette høres helt sprøtt ut ja, det må jeg virkelig si. Går dere jenter rundt å tenker på hvor stor penis den potensielle mannen har ut i fra om han har store hender og føtter, og om dette eventuellt kan ødelegge et fremtidig forhold? :o

Du sier han er fantastisk på alle måter og er alt du har drømt om.. fortsett å fokuser på det du :)

Sex handler dessuten ikke om hvor stor penis mannen har. Det er et samspill mellom dere begge, og tør jeg minne om at dere jenter er vidt forskjellig utstyrt der nede når det gjelder både lengde og bredde, for ikke å snakke om at dere er rimelig elastiske?

I tillegg finnes det mange måter å gjennomføre et vellykket samleie på som ikke krever en stor penis.

Til sist vil jeg bare si at det er ikke er noen sammenheng mellom en manns hender og en manns penis. Jeg har selv ganske små hender og korte sko...

..og fokuserer du på hvor mye dette IKKE skal fungere, så er jeg redd det heller ikke vil gjøre det. For begge sin del, dropp det og heller ta tak i problemet om det mot formodning blir et problem (noe jeg ikke tror det vil bli uansett hva han har mellom bena).

Skrevet

hehe hører jeg en mann som følte seg noe tråkket på tærne her? :P

Skrevet

Størrelsen på penis har noe å si! For stor er vondt, for liten er ikke like deilig.

Jeg er ikke spesielt trang, ikke spesielt vid, temmelig ordinær på det området. Jeg avsluttet et potensielt forhold fordi mannens penis var utrolig liten. Usedvanlig tynn og det fantes ikke friksjon. Så for meg et liv med så håpløse samleier og tok hatten og gikk. Jeg angrer ikke på det! Sex er veldig viktig.

Skrevet

Ja, min kjære har rimelig liten penis, men det gjør faktisk ikke noe.

Kroppen min har blitt "vant" med ham, og nå passer vi som hånd i hanske. Men nå er hans penis normal selv om den er liten da. Ikke mikroskopisk liten liksom...

Slik jeg ser det har penisstørelse veldig lite å si for sexlivet. Det viktige er om man har kjemien.

Hadde engang en kjæreste som var ufattelig velutstyrt, og jeg gikk fra ham p.g.a. det. Det var så vondt å ha sex at jeg ikke klarte å gå normalt på mange timer etterpå.

Min erfaring er at menn med små peniser er bedre i senga, fordi de ikke kan "segle" på størrelsen. De VET at de må gjøre noe selv for at kvinnen skal få nytelse, og de gjør det.

Jeg føler at mange menn med store peniser lever i troen om at "et støt er nok", og derfor ofte kjører på, uten tanke for hva de kan gjøre for kvinnen...

Skrevet

Har ikke kjæreste akkurat nå men har hatt kjæreste med liten penis, jeg lærte at det hdde lite å si av to grunner, for det første var jeg så forelska at sexen føltes bra ut uansett og for det andre kunne han å bruke den så jeg merket sjelden at den faktisk var ganske liten:)

Jeg tror ikke det er noe å bekymre seg spesielt for så lenge den ikke viser seg å gå innover istedet for utover;)

Skrevet

Det med hender og føtter og størrelse på penis stemmer ikke alltid. min ex har forholdsvis små hender og føtter, men penisen derimot, ja den va det size på.

han jeg driver å finner ut av litt med nå, er en stooooooor man, høy og bredskuldret med store hender og føtter og har ca en gejnnomsnitts penis. så det stememr ikke alltid.

men det er ikke størrelsen det kommer an på da... ex var god i senga med sin penis, han jeg har nå er velig god i senga selv ompenis ikke er kjempe stor liksom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...