Gjest Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Vesla har gått fra puslete noen og 70 cm til 83 på veldig kort tid, og har i samme periode gått opp kun 200 gram. Nå er hun plutselig da veldig tynn og jeg plunder med å finne fine bukser som sitter i livet på henne. Har prøvd HM, Cubus, Benetton, Name It, Kappahl og Mexx. Mexx sitter egentlig greit men den er str 74 noe som begynner å bli litt snaut til henne. Noen som har noen gode tips om bukser jeg kan jakte på til henne som er smale nok til å henge oppe i livet? (joggebukser går greit, tenker på olabukser og "finbukser"...)
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Vi arver fra ei som er veeeldig smalbygd, og der har mamman alltid sydd legg i linninga, det har fungert bra - et legg på hver side, så sitter det meste og man trenger ikke være verdensmester i symaskin heller. (Og jeg spretter opp igjen, da... her er ungen bygd i bredden.)
snartmammapåny Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 har du prøvd POP? Har selv en svært smal gutt, så sliter litt med samme problem. Han har iallefall en pen pop bukse som sitter bra på han. Ellers så har vi godt erfaring med mexx og også noen av de du får kjøpt på laredouet, de er smale i størrelsen(iallefall noe av det;))
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Hmmm, det er jo en god mulighet det:) Men da må jeg finne igjen symaskinen. Det kan bli prosjekt det:p Hihi...
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Jeg har faktisk ikke vært på POP på evigheter, det hadde jeg ikke tenkt på engang. Da må jeg dit en tur...
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Samme problem her, tynn som en spiker og lang så det holder, og jeg synes ikke det er veldig lekkert med bukser som er snurpet sammen i livet :-( Har nettopp kjøpt bukser til henne fra Petit Patapom, Replay og Gant (kjøpt på salg så da er det ikke så himla dyrt), disse er sitter veldig fint på flisa her :-)
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Nå vet jeg ikke om det bare er til større barn, men på Kapphal har de et mekre som heter "slimfit" som er beregnet for tynne barn. Ser du har sett etterder så da har de sikkert ikke for de små, men vet de har fra str 122 av i hvertfall, kan jo hende de har for mindre barn også. Går jo an å spørre?
flashdancepants Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 Vi har også ei tynn jente, og bruker mye sælebukser og heldresser på henne. Kanskje det kan være et alternativ?
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #9 Skrevet 29. januar 2008 Petit Patapom har jeg faktisk ikke sett her i Norge jeg. (ikke at jeg egentlig har lett heller) men hvor fører de det? Vi har en masse av det som er kjøpt i Danmark hvor det er en del billigere. Digger fargene de bruker til de minste:)
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #10 Skrevet 29. januar 2008 Lille Piraya i Asker har det, mulig de har det på den "bær" butikken i Drm og (hehe, er blåbær, tyttebær eller et eller annet med bær den heter).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå