*Drømmer Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Hvordan i alle dager greier man å barbere sef nedentil når man ikke en gang ser sine egne tær?? Er noe jeg gruver meg skikkelig til.. 2 dager uten barbering, og man ser ut som en utskog.. Bare tanken på noen mnd man ikke rekkert il :-O Ææææh.. Og i "finalen" skal man ligge å skreve for fremmede mennesker.. Usj..
mamiladi Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 :-D Det blir bare vanskeligere og vanskeligere. Jeg tar det på "feelingen". Når jeg barberer der under, må jeg sitte på huk. He he.. Tror forsåvidt at fødepersonalet har sett kjønnshår før :-)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Da får manne gjøre det;-)
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Hva med å spørre fint om mannen kan hjelpe? Det kan da bli riktig koselig også? Men- vil du virkelig være glattbarbert med eventuelle sting i veien for høvel etter fødsel? Tenk... sting vil stikke og rive litt i tillegg til at hår gror og klør og stikker.... Jeg lar det gro men stusser litt på lengden. Ser da ryddig å ganske pent ut (har jeg hørt... hehe)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Altså , jeg var ikke barbert under fødsel, noe jordmor mente var en stor fordel Pga det *bb*, som er over meg sier.
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 JM sa til meg også at det var en fordel med litt hår nedentil. Trimmer bare litt på slutten nå ja. P.S. de "fremmede" har nok sett det meste som kan sees nedetil. Tror ikke de tenker på hårvekster når folk revner fra A til Å...
leamam Skrevet 29. januar 2008 #9 Skrevet 29. januar 2008 Jeg tenkte også mye på dette i forrige svangerskap...men tenkte at jeg fikk bare la det gro på slutten og så fikk samboeren min ordne opp nedentil og leggene. Jeg var jo så sikker på å gå på overtid, at jeg hadde ikke ordnet med barbering eller pakking av bag med klær og ting. Men så begynte jo alt en uke for tidlig....så mens jeg hadde rier og vondt barberte samboeren meg på beina. nedentil var en urskog og kunne ikke brydd meg mindre om det når alt satt igang. Da var andre ting viktigere!
skatten kom i mai :) Skrevet 29. januar 2008 #10 Skrevet 29. januar 2008 det blir ikke noe mer barbering her.. prøvde i forrige uke.. klarer jo ikke se noe lenger så det ble litt sånn på gefylen, mens mannen sto forskrekka og såg på nai.. det blir stussing og thats it! og det må mannen gjøre..
babyandme Skrevet 29. januar 2008 #11 Skrevet 29. januar 2008 Hva med et lite speil som hjelp? hehe;p
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 29. januar 2008 #12 Skrevet 29. januar 2008 Jepp;sett deg på en krakk med ett stort speil framfor deg...da får du vertfall frisert det litt...hehe
lille sprelle Skrevet 30. januar 2008 #13 Skrevet 30. januar 2008 oi oi oi! Her er det mange med små utfordringer! Hår i "der nede" har vi så vidt jeg vet for et formål i forhold til vårt indre. Tror ikke det endrer seg vesentlig selv om vi er gravide......
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 30. januar 2008 #14 Skrevet 30. januar 2008 Hehehe kjenner til det problemet ja! Har heldigvis en meget behjelpelig samboer som ikke har noe imot den jobben.. ;O) Det kan faktisk bli en ganske deilig opplevelse..=O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå