Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med den? Vurderer og kjøpe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Simo kombi vogn selfølgelig :)

Skrevet

Ta en titt på barnevogndebatten. Der finner du mye info og synspunkter om de ulike vognene!

Skrevet

Jeg har den, og brukt den til alle mine barn, kjempefornøyd med den jeg.Kjøpte ny på salg nå til fjerdemann, den gamle begynte å bli litt slitt da jeg har lånt den bort litt også..

Skrevet

Jeg er godt fornøyd med min Simo kombi! Spesielt praktisk var det den tiden jeg hadde en nyfødt og en 2-åring som begge brukte vognen. Pappaen brukte av og til å ta seg en trilletur med 2 åringen på ettermiddagen, og da var det kjapt gjort for han å bare løfte ut bagen, så hadde han sportsvognen klar :-)

Er veldig fornøyd med at vognen har dyp kalesje. I tillegg har vognen en kant oppå vogntrekket som kan brettes ut og festes i kalesjen dersom det er litt vind. Helt max for min del!

Skrevet

Tusen takk alle :) Tar gjerne imot flere erfaringer!

Skrevet

Jeg har kjøpt den.....men ikke begynt å brukt den... men har mange venniner som har vert kjempe fornøyd med den...

Jeg valgte den selv pga at den er stor å tåler mye, bryr meg ingenting om vekt... er skikkelig lun iforhold til andre vogner.... liket det store kalesjen..... vert drømme vogna i mange år.....

Skrevet

Har kjøpt og brukt den til to barn. er veldig fornøyd. vendter nå nr 3 og vognen er like fin:)

Skrevet

Har kjøpt den, gleder meg til å bruke den. Er så fin! Mange synes vel den er litt tung, men det er jo ikke mye man løfter den rundt?? Synes hvertfall den virker solid og god =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...