Ville Vera Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Noen som har erfaring med den? Vurderer og kjøpe...
Phantom´ Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Ta en titt på barnevogndebatten. Der finner du mye info og synspunkter om de ulike vognene!
Tuppenmed4barn Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Jeg har den, og brukt den til alle mine barn, kjempefornøyd med den jeg.Kjøpte ny på salg nå til fjerdemann, den gamle begynte å bli litt slitt da jeg har lånt den bort litt også..
BlåklokkaVest Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Jeg er godt fornøyd med min Simo kombi! Spesielt praktisk var det den tiden jeg hadde en nyfødt og en 2-åring som begge brukte vognen. Pappaen brukte av og til å ta seg en trilletur med 2 åringen på ettermiddagen, og da var det kjapt gjort for han å bare løfte ut bagen, så hadde han sportsvognen klar :-) Er veldig fornøyd med at vognen har dyp kalesje. I tillegg har vognen en kant oppå vogntrekket som kan brettes ut og festes i kalesjen dersom det er litt vind. Helt max for min del!
Ville Vera Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. januar 2008 Tusen takk alle Tar gjerne imot flere erfaringer!
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Jeg har kjøpt den.....men ikke begynt å brukt den... men har mange venniner som har vert kjempe fornøyd med den... Jeg valgte den selv pga at den er stor å tåler mye, bryr meg ingenting om vekt... er skikkelig lun iforhold til andre vogner.... liket det store kalesjen..... vert drømme vogna i mange år.....
AnitaTrymLucasFrida Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 Har kjøpt og brukt den til to barn. er veldig fornøyd. vendter nå nr 3 og vognen er like fin:)
Tresnartfire Skrevet 29. januar 2008 #9 Skrevet 29. januar 2008 Har kjøpt den, gleder meg til å bruke den. Er så fin! Mange synes vel den er litt tung, men det er jo ikke mye man løfter den rundt?? Synes hvertfall den virker solid og god =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå