Gå til innhold

Brun utflod uke 32..hmmm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget nettop en bitteliten flekk i trusa.. Kommer ikke noe på papiret.. Lurer på å ringe føden, bare for å være på den sikre siden.. Noen andre med lignende erfaring.. har ingen smerter, og kjenner liv.

Men, det er kanskje best å ringe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huum...trenger jo ikke og vere noe,men jeg hadde brun/rødt utflod/blod i uke 27,jeg ringte legevakten,så satte meg over til føden,og dem ville ha meg inn til en sjekk,jeg hadde heller ingen smerter.

men JM sa kansje jeg kunne blø fra morkaka,så ho ville sjekke meg, med meg var alt fint,det var en rift i skjeden som gjor at jeg hadde blødd litt. men jeg følte meg mye bedre etter og ha fått sjekket det. skader jo ikke og ringe,bare for og høre hva dem har og si.

Skrevet

Det er ofte ikke noe farlig så lenge du kjenner liv og ikke smerter. Brun utflod er jo ikke friskt blod. Jeg har hatt dette to ganger i løpet av de siste 8 ukene (er i uke 39 nå). Men føler du uro så ring føden, jeg ringte hvertfall - alltid godt å snakke med dem. :)

Skrevet

Ringte til føden, de var kjempe hyggelige:) De sa det mest sannsynlig ikke var noe farlig, og at det var normalt innimellom såpass langt ut i svangerskapet.. Men,dersom det kom mer, eller jeg fikk smerter måtte jeg ringe på nytt!

Så da satser jeg på st det går bra:)

HI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...