Gjest Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Er det noen som kan anbefale en hyggelig gynekolog i Trondheim å samarbeide med før/under inseminasjon?
Raga2 Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Holder det ikke med fastlegen da? Han/hun er forhåpentligvis også hyggelig... Sjøl kontakta jeg Sødal ved Medicus Fertilitetsklinikken for å få en tidlig ultralydundersøkelse (under første svangerskap). Kona og jeg ble godt tatt imot der, og fikk bekrefta at det virkelig var et mirakel der inni magen:) Mener imidlertid å ha lest at andre "her inne" ikke har hatt samme gode erfaring med Sødal. Aner ikke hva det evt. gikk på.
Raga2 Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Ooops, så nå på annen tråd at det faktisk var du, babyi2008, som hadde et ugreit møte med Sødal... Lite hjelp å få fra meg, da gitt. Vil ellers minne om "Regnbuebarn"-treff, som med ujevne mellomrom arrangeres i Trondheim og ellers i Trøndelag - ettersom det i nevnte tråd ble nevnt et ønske om barselgruppe for lesber. Tror det er lenke/kontaktinfo på llhs nettsider. Ellers kan selvsagt jeg formidle kontakt på et eller annet vis.
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Hei Raga2 Takk for svar. Trenger litt hjelp av Gynekolog for å fastsette eggløsning, ellers kan jeg bruke primærlegen min. Takk for opplysninger om Regnbuebarn. Får håpe vi dukker opp der i løpet av 2008/09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå