Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan anbefale en hyggelig gynekolog i Trondheim å samarbeide med før/under inseminasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder det ikke med fastlegen da? Han/hun er forhåpentligvis også hyggelig...

Sjøl kontakta jeg Sødal ved Medicus Fertilitetsklinikken for å få en tidlig ultralydundersøkelse (under første svangerskap). Kona og jeg ble godt tatt imot der, og fikk bekrefta at det virkelig var et mirakel der inni magen:)

Mener imidlertid å ha lest at andre "her inne" ikke har hatt samme gode erfaring med Sødal. Aner ikke hva det evt. gikk på.

Skrevet

Ooops, så nå på annen tråd at det faktisk var du, babyi2008, som hadde et ugreit møte med Sødal... Lite hjelp å få fra meg, da gitt.

Vil ellers minne om "Regnbuebarn"-treff, som med ujevne mellomrom arrangeres i Trondheim og ellers i Trøndelag - ettersom det i nevnte tråd ble nevnt et ønske om barselgruppe for lesber. Tror det er lenke/kontaktinfo på llhs nettsider. Ellers kan selvsagt jeg formidle kontakt på et eller annet vis.

Skrevet

Hei Raga2

Takk for svar. Trenger litt hjelp av Gynekolog for å fastsette eggløsning, ellers kan jeg bruke primærlegen min.

Takk for opplysninger om Regnbuebarn. Får håpe vi dukker opp der i løpet av 2008/09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...