Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 hei, har startet en liten butikk for a kunne tilby silke for de som vil sy sin egen brudekjole eller onske seg en spesiell gave til bryllup eller andre anledninger. Er veldig spent pa om den blir godt mottatt for vi har jobbet mye bade med siden og med produktene. Er takknemlig om noen vil ta seg tid a gi tilbakemeldinger pa godt og vondt. Det finnes alltid rom for forbedringer www.coloursofasia.no tusen takk!
Vannmann35 Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Veldig fin design på siden - enkel og oversiktlig :-)
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 siden var kjempefin! veldig enkel og oversiktelig i designet. den virker komplett og alt man lurer på kan man få svar på. godt jobbet. :-) det er så gøy å se godt arbeid.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 hei og tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! jeg er veldig glad for at dere likte sidene. Haper produktene kan bli til nytte for noen ogsa Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå