mamma:-) Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 trenger en oppdatering fra home and away, hva har skjedd i går og i dag?
Sommer & sol:-) Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 peter har kommet tilbake,pga av en sak...men på kontoret tok han frem en eske med maaassse bilder av leah...skummelt.... rick har tatt hun jenta som bor i skauen hjem til seg... blodprøven til martha var negativ,men det fikset visst josh...jonah betalte han penger....
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Hun jenten i skauen overnattet på rommet til Rick. Om morningen løp hun nærmest på Flynn, sånn at han falt i trappen, og nå sier legen at det står om timer før han dør!
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Det er så trist at Flynn stryker med nå.. :S Har lest litt om episoder fremover, og det blir mye action.
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 får aldri sett dte lenger jeg, etter at jeg begynte å jobbe igjen... eller får sett en mandag innimellom.. men hva med hun som ble gravid ( hun med det mørke håret som separerte seg fra samboeren sin)? og hva skjer med hun som flyttet til den sekten?de som bor i telt?
Mamma til snart 4 Skrevet 29. januar 2008 #9 Skrevet 29. januar 2008 noen som har lest hva som skjer vidrer nå i Home and away, kan dere lage en link å fortelle hva som skjer;) elsker dette programmet;)
EnUndreneMor Skrevet 29. januar 2008 #10 Skrevet 29. januar 2008 henger meg på.. begynte nesten å gråte i dag da ''vi'' fikk ebskjed om at flynn bare har noen timer igjen:( snufs snufs
Mamma til snart 4 Skrevet 29. januar 2008 #11 Skrevet 29. januar 2008 søren alse, sviger var her så jeg fikk ikke sett det, skal se reprisen i morgen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå