Gå til innhold

Home and Away hva skjer,a???

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger en oppdatering fra home and away, hva har skjedd i går og i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter jeg også

Skrevet

peter har kommet tilbake,pga av en sak...men på kontoret tok han frem en eske med maaassse bilder av leah...skummelt....

rick har tatt hun jenta som bor i skauen hjem til seg...

blodprøven til martha var negativ,men det fikset visst josh...jonah betalte han penger....

Skrevet

Hun jenten i skauen overnattet på rommet til Rick. Om morningen løp hun nærmest på Flynn, sånn at han falt i trappen, og nå sier legen at det står om timer før han dør!

Skrevet

Det er så trist at Flynn stryker med nå.. :S Har lest litt om episoder fremover, og det blir mye action. :)

Skrevet

får aldri sett dte lenger jeg, etter at jeg begynte å jobbe igjen... eller får sett en mandag innimellom..

men hva med hun som ble gravid ( hun med det mørke håret som separerte seg fra samboeren sin)?

og hva skjer med hun som flyttet til den sekten?de som bor i telt?

Skrevet

noen som har lest hva som skjer vidrer nå i Home and away, kan dere lage en link å fortelle hva som skjer;) elsker dette programmet;)

Skrevet

henger meg på..

begynte nesten å gråte i dag da ''vi'' fikk ebskjed om at flynn bare har noen timer igjen:( snufs snufs

Skrevet

søren alse, sviger var her så jeg fikk ikke sett det, skal se reprisen i morgen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...