sannamin* Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Hei! Vi tenker oss til mallorca i juli.. Men er litt bekymret for varmen med tanke på at datteren vår er da ca 8 mnd gammel.. Noen som vil dele erfaringer?? Mottas med takk!
HTC Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Jeg dro til spania med min 5 mnd baby. - Det gikk mye mindre klær enn jeg trodde, hun lå stort sett i body grunnet varmen. - Jeg fullammet og trengte da ikke tenke på mat, det må du finne ut av. - Parasoll til vogna og store gas kluter/bleier var kjekt å ha overkroppen når solen stekte - Hun fikk varmeutslett og varmesår i hudfolder. En god Zink salve el.l er greit å ha. - Bære sele er kjekt å ha. - Jeg satt forran i flyet, det var greit God tur!
ToPrinsesser<3 Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Varmen er ikke noe problem, så lenge man tar sine forhåndsregler med skygge, solhatt, solkrem, vann på flaske er lurt, leilighet med aircondition. Vår var 4 uker første gang vi har i Spania og det gikk flott, men hun fikk en del varmeutslett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå