ambumamma Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 imorgen skal jeg på ul. er gravid for 4 gang. Første sv.skap endte i sa og de to andre i ma. så imorgen er jeg bare så klar for å se en sprellende liten ting og et hjerte som slår. er 10+5 imårra. gruer meg så sinnsykt, men håper på en skikkelig glad mld :-)
*Bea* & bitteliten Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Krysser fingerne for at alt er bra på UL i morgen. Jeg er 10+ 3 i dag, så vi ser omtrent helt likt på vei Jeg har også mistet før (2 ganger), men satser på at alt går bra denne gangen. Må vel være grenser for hvor mange ganger det er lov å ha ufaks. Jeg skal på UL når jeg er 12 uker på vei (har allerede vært en gang da jeg var 6 uker på vei) Lykke til! Du må komme innom med en jubelmelding etter UL i morra
babysjuk82 Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 D skal nok gå bra:-)ser nok en spire som vinker til deg i morgen:-)
Gil Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Masse lykke til. Denne gangen går det helt sikkert bra. Tenk positive tanker
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Krysser det jeg har for at du ser et bankende hjerte og et sprellende vesen;) Masse lykke til fra meg også!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå