Gå til innhold

trenger mange gode tanker


Anbefalte innlegg

Skrevet

imorgen skal jeg på ul.

er gravid for 4 gang. Første sv.skap endte i sa og de to andre i ma.

så imorgen er jeg bare så klar for å se en sprellende liten ting og et hjerte som slår. er 10+5 imårra.

 

gruer meg så sinnsykt, men håper på en skikkelig glad mld :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser fingerne for at alt er bra på UL i morgen.

 

Jeg er 10+ 3 i dag, så vi ser omtrent helt likt på vei ;) Jeg har også mistet før (2 ganger), men satser på at alt går bra denne gangen. Må vel være grenser for hvor mange ganger det er lov å ha ufaks. Jeg skal på UL når jeg er 12 uker på vei (har allerede vært en gang da jeg var 6 uker på vei)

 

Lykke til! Du må komme innom med en jubelmelding etter UL i morra ;)

Skrevet

D skal nok gå bra:-)ser nok en spire som vinker til deg i morgen:-)

Skrevet

Masse lykke til. Denne gangen går det helt sikkert bra. Tenk positive tanker :)

Skrevet

Krysser det jeg har for at du ser et bankende hjerte og et sprellende vesen;)

 

Masse lykke til fra meg også!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...