Gå til innhold

Sjiraffen!!!!!

Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nytt forslag til deg!!!

Ser den at mannen din gjerne vil være med så hva med å føde 3.feb. Det er nemlig termindatoen til mamma da hun ventet meg og bursdagen til to av mine nærmeste venninner OG halvt års dagen til frøkna!!!! Lurt!! Heier på en vannmann nå, jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 februar er jo en veeeldig fin dato da, hihi;)

Skrevet

*dytt*

Skrevet

*dytter igjen*

Skrevet

Hehe.. 3. februar er vel på søndag? Og det er jammen da jeg har tenkt å føde også... sex og rødvin here I come!!!!!!

(sambo bare ler av meg... skjønner ikke det!)

Skrevet

Hei og takk for sist du! ;) Synes du skal drøye den jeg, for denne gangen henger ikke jeg med... ;)

*elskersjiraff*

Skrevet

Men hei og hopp! Det var lenge siden! Alt bra med dere??

:o)

Skrevet

jøss har siven stått opp fra de døde?? Hei snuppis:)

Skrevet

I'm back! hehe.. er ikke gravid desverre, men skal bli. Sitter denne gangen på assistert befruktning siden. Skal ha uttak/innsetting i juni, så håper 2009 er vårt år. Ellers er alt topp, med prinsessen også. Vokser så aaaaltfor fort! Blir litt misunnelig på dere andre rugende her nå ja! ;)

LOTP...............husker ikke nå altså.. hadde du det nicket for tre år siden og?

Skrevet

LOTP er leader'n :o)

Så hyggelig å "se" deg her igjen, og håper virkelig at det klaffer for dere og at 2009 blir året :o)

Skrevet

Faen, er deg kyllingen? *ler*

LOPT er forkortelse for; Leader og the pack

Skrevet

Hei Siv, lenge siden sist. Håper alt er bra med dere borti høgget:-)

Skrevet

Hei HØNA!!!

Og sef. Leader of The Pack.. still going! Hvordan går sjappa?

Dere har ikke kommet dere videre altså, ser at alt er som før her. Artig å se en egen side med hemmelig venn! Jeg har alle mailer fra alle her inne på de tida enda faktisk! Kan ikke si jeg bruker elskersjiraff-mailen min så mye lenger! Hehe..

Skrevet

Hva? Har du ditcha den kuleste mailadressen som eksisterer??

;o)

Skrevet

Hei du! ;) Gratulerer med svangerskap og større hus!!! Skjer ting hos dere og, bra det! Når er terminen da?

Og Bente, hvordan går det med dere egentlig? Husker vi skrev litt en stund tilbake..

Skrevet

Nei, jeg har de enda. Den blir brukt til sider jeg må legge inn mail hvor de bare sender SPAM. ;P

Skrevet

Thænks;) Terminen er 20 mars, så er en stund til enda,heldigvis. Her står alt på hodet om dagen, halvferdig hus, en knært som skal ta mandlene, rom som skal flyttes ut av, og inn på osv, off. Henger nesten ikke med.

Trives dere i huset eller?

Skrevet

Nei, her går det ikke så bra. Nå etter over 2,5 år med prøving har vi vel lagt ned prosjektet "bli gravid". Jeg skulle gjerne hatt både en og to krapyler til, men slik blir det nok ikke. Så vi koser oss med Henriette og gleder oss over at vi har fått henne:)

Ellers har snuppa vært mye plaget med sykdom siden 15 des har hun vært 7 dager i barnehagen, den ene tingen avløser den andre. Bortsett fra det har vi det bra. Er du på disse kanter må du svinge innom, du vet jo hvor jeg bor:)

Skrevet

Vi trives, men kunne tenkt meg en litt annen løsning. Det får duge for noen år.

Vet dere hva det blir eller?

Det er mye styr med påbygg ja.. også ta mandlene da stakkar, er hun glad i suppe?

Skrevet

Såpass ja, dere har prøvd alt da.. Men det er godt dere har Henriette da, det er mer enn mange andre. Slik tenker jeg og, at jeg er glad for henne jeg har, men jeg skulle nå fryktelig gjerne hatt et søsken til henne. Vi er igang på Riksen, har utsatt hormonstart til mai, grunnet at jeg skal i praksis (går vernepleier nå) og da er det bedre å ha innsettingsuke i juni og roe ned og ta tiden til hjelp da. Ikke godt å stresse med dette, hverdagen er stressende nok fra før. ;) Får jeg spørre hva dere prøvde da? Du må absolutt ikke svare altså... Vi skal ha TESA/ICSI.

Skrevet

Vi har ikke prøvs assistert befruktning, pga alder må vi betale for det selv. Siden ingen feil er funnet borsett fra at Morten har litt få svømmere er alt normalt. Vi får se om det kan hjelpe at jeg skal slankeopereres, kan jo tenkes at det er vekta som stopper oss. Selv om vekta viser + 5 fra når jeg ble gravid med snuppa. Er jeg heldig er jeg under kniven i slutten av 2008.

Så spennende, håper virkelig dere lykkes:)

Skrevet

Trodde alle fikk tre forsøk jeg, mot egenandelen på 15 000,- sef... Dere er da ikke gamle??? Er 69 da du er født? De er ikke helt enige med seg selv om årsaken her heller, men vi vet det mer eller mindre, de gidder bare ikke ta seg bryet med å forklare/finne det ut medisinsk. Men men... via TESA får vi nå gutta ut og via ICSI skal jeg stå klar til å lime de fast, så blir nok bra dette.

Skrevet

Født i 69 ja, grensen på å få det dekket er 38 år, er du overvektig får du ikke.

Men nå skal høna legge seg, hyggelig å finne deg her igjen kyllingen. Vi får snakkes mer enn annen gang:)

Nattaklem

Skrevet

Løsningen er nok ikke helt super her heller,men man kan ikke regne med så mye da man bygger på;) Alt blir ihvertfall bedre enn det var.

Ho er ikke såå fan av supper, dessverre. Men IS derimot er noe annet, hehe. Skal bli deilig å endelig få de vekk ihvertfall,så satser vi på at hverdagen blir litt lettere for ho.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...