Mamsen og lillegutt Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Nå har jeg kjøpt meg en sånn....og den var kjempe gøy. Vanskelig og tungt,men håper den gir resultater..... Ønsker å få vekk bilringene mine:)
~~¤~~Jøssica~~¤~~ Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Weeeee:D Så bra da:P Min har også kommet, men jeg får ikke henta den før til fredag:S Meg guri som jeg GLEDER meg:D Så i helga skal det rockes tihi:P Tenkte å ta sånn før og etterbilde av magen og "loffene", for å se forskjellen. Hadde vært gøy:D
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Hmm, jeg har aldri klart å "rocke" med vanlig rockering jeg da...Hvordan fungerer denne ??? Er det værre enn vanlige, lette leke ringer ?
~~¤~~Jøssica~~¤~~ Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Limer inn mailen jeg fikk fra kusina mi en gang til, står godt forklart der, den koster litt mere enn en vanlig rockering, og det er pga utformingen og vekta; Vet ikke om det er flere enn meg som sliter litt med bilringen. Fikk for en stund siden låne en rockering av AnnKristine (bestis). Jeg har aldri i mitt liv opplevd noe så effektivt som dette. jeg gikk inn flere cm på kort tid. Jeg fikk de magemusklene, og sideflesket forsvant. Har slanket meg endel ganger og aldri fått de bort før. Men problemet har jo vært at den bare var å få tak i i Usa og det er jo svindyrt å importere. Men nå jenter.. GLANYHET : Har funnet tak i de i norge. Koster 599,- og 99,- i porto. røverkjøp. Det er to forskjellige å velge mellom. Jeg annbefaler 4-Pund`ern. Perfekt... OG HER ER LINKEN : http://www.rockeringer.no Vel, måtte bare fortelle om det. Er så supergira. har allerede bestilt en til meg selv. Og til de av dere som ikke kan "rocke"_ det kunne ikke jeg heller, men etter litt prøving og feiling gikk det til slutt. Kjempe klæm fra ho xyzæøå
Mamsen og lillegutt Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2008 Jeg syns det blir lettere og lettere,men fy så vondt det gjør i flesket:) Håper flesket blir redd og ikke orker å være på kroppen min mer:) Hehe....men dette var gøy trening ihvertfall....
~~¤~~Jøssica~~¤~~ Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Hahaha:D Gleder meg masse til jeg får teste min:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå