Gå til innhold

Når "kommer" festeblødningen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blør i dag, ikke mye. Ikke som menstruasjon.

Har IKM på lørdag/søndag..

Men hvor lenge etter befruktning er det normalt at festeblødningen kommer?

Takk for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt fra 5 til 10dager.ik sikker.har aldri hatt festeblødning eg.

Skrevet

er det snakk om mye blødning??? Er så forvirret... har vel kanskje fått mensen igjen, midt i perioden...hm...litt forvirret kropp kanskje...

Skrevet

min kom 3 dager etter =))

Skrevet

Nei ikke mye for min del, bare blod på papiret når jeg var på do.. Varte en dag så var det over :)

Skrevet

Det blør fortsatt litt i dag, har ikke blødd i natt. Ikke mye jeg blør, men de siste timene har blodet blitt litt friskere. Men det er ihvertfall langt i fra mensen mengder. ( sorry detaljer...)

Off, er så usikker på hva dette er.

Pleier å ha syklus på 28-32 dager. Har ALDRI kommet før 28 dager ihvertfall.. hmm

Skrevet

Dytter litt på denne i dag.

Blør fortsatt litt i dag, men langt i fra mens mengder.

Noen som har opplevd dette?

Skrevet

Jeg skal ha mensen på lørdag, men i går og i dag har det kommet bittelitt brunlig utflod. Innbiller meg at det KAN være festeblødning. Føler meg litt gravid. Har vært gravid før altså, så vet hvordan det føles. Fikk positiv el-test i dag, uten at jeg helt vet hva det betyr...

Skrevet

Hei!

jeg opplevde AKKURAT det samme!

en uke etter mensen, fikk jeg litt blod på papiret. ingenting om natta, men litt utover hele neste dag. veldig friskt blod. så var det over...

lurer på om jeg hadde ultratidlig el?? eller hva? for jeh har tatt gjevnlig el-tester, og ingen tegn til den... så jeg står som et spm.tegn! men en uke til IKM, så får bare vente å se... kjennes ut på livmora at jeg skal få mensen hele tiden..

Skrevet

Godt at det ikke berre er jeg som er kjempe forvirret. Tenkte jeg skulle kjøpe en test som jeg tar på lørdag, hvis ikke denne blødningen tar seg opp.

Vi får krysse fingrene for at det ikke er TR ihvertfall jenter!

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...