Gå til innhold

erfaring med conludag minipille noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

????

Er denne til å stole på? please svar om du vet noe,takknemlig for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den, å syntes den er best, har prøvd yasmine osv, men de får jeg bare migrene og det av. Coludag har ingen bivirkninger eller noe. å jeg syntes den er best av de jeg har prøvd :D

har fortsatt den etter svangerskapet nå, så her er jeg fornøyd iallefall. :)

Skrevet

Så bra! Du har ikke mistet blødninger eller?

Jeg har gått på pillene i snart 4mnd, og har plutselig fått litt kvalme, og perioder med litt hodpine... tatt en graviditetstest, men ikke gravid.

Ammer fortsatt etter fødsel, men ikke fått tilbake menstrasjonen,

Tenkte bare å høre om det var fra pillene jeg fikk denne kvalmen...

Tar pillene punktlig hver dag)

Skrevet

hei=)

jeg gikk på conludag et par år før jeg ble gravid, og jeg har aldri vært så fornøyd som jeg var med dem=)

hadde ikke bivirkninger av dem, syklusen var punktlig og alt var supert=)

tviler for det er pillene som gjør deg kvalm dersom du ikke har merka noe før nå=)

Skrevet

hei du, og tusen takk for svar!!

Leste ett annet innlegg her, og hun skrev at det kunne være lave verdier av b vitamin, som kunne gi kvalme og hodepine....prøver derfor tillegg på dette i første omgang!! Håper at dett ehjelper;-)

Takker igjen for svar!

Skrevet

Jeg bruker den! Brukte den før garviditet også. Blir bare et frustrert, hormonelt helvete (unnskyld ordbruken) av andre p-piller/mini-piller. Legen forsøkte å gi meg cerazette etter fødsel, for han mente de var bedre, men det var helt forferdelig. Mistet all lyst og hadde tilnærmet konstant PMS (og det er slitsomt når du ikke engang har fått igjen mensen;)

Så for meg er Conludag redningen! Det er enten det eller kondom her i gården;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...