Lurvehette Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Har vært på ultralyd i dag, og sett en bitteliten babis:) Er 10+5 idag, ifølge de gylne målene til babyen. Føler meg 20kg lettere nå etter at negative tanker har visnet litt henn i hodet mitt... Den lille såg ut til å ha det helt ok i verdenen sin:)
miobell Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Så godt!!! :-) Herlig for deg å kunne senke skulderene nå da!!! kjenner til det der med å gå med konstant liten frykt inni seg. Redselen for om noe kan være galt... Har du mange symptomer? Selv bare 6+2 , men ikke mye andre symptomer enn trett, sløv, periodevis ømme brystvorter og lavt blodtrykk... er kanskje litt tidlig med meg ennå da men.. Lykke til videre!!! :-)
Lurvehette Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2008 Har ikke hatt så mange symptomer, men har fryktelig sterke bekkensmerter allerede. Det har jeg slitt med de tre/fire siste ukene. Veldig tidlig, men... Mistet i sa i september, derfor har jeg hatt sånn angst for at det kunne være noe galt nå. men har født to helt friske barn før da:) Vi har en spennende tid i vente:) Lykke til videre til deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå