grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 ja imårra går jeg over til min 13 uke:) så spennede:) tiden har gått kjempe fort .
Pysjen Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Lykke til=) Det er jo så deilig å være over den kneika der;-)
Blacktower Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Oi, så fort tida har gått ja=) Syns ikke det er lenge siden du skreiv at du var gravid. Lykke til videre=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå