Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Er så super kjedelig å gå over termin hehe!! Folk ringer hele tiden og spør vett, må bare sette mob. på lydløs jeg altså Dere ander på "overtid" merker dere noe?=)
♥Tullerusk♥ Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Er ikke på "overtid" men dagen er ikke over ennå...=o) Kan forsatt skje noe=o) Krysser fingrene=o)
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2008 Termin idag du eller?=)
gulda Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 6 dager over, og merker ikke antydninger til at noe skal skje. Folk spør stadig, ja, og kunne så ønske at jeg kunne svare noe annet enn at vi fortsatt venter! Tenk å kunne si: "jepp, nå har vannet gått, og vi er på vei til føden! Masse rier!". Hadde vært morro, det.. ;o)
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Jeg er straks på overtid...hehe...er møkklei mas og telefoner og har også skrudd av lyden på telefonen min I verste fall skal jeg gå fram til mandag, da skal jeg settes i gang hvis ikke noe har skjedd. Enda en uke med mas med andre ord...er jo hyggelig at folk bryr seg, men vi har jo sagt at vi gir beskjed når det skjer noe...sukk...
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. januar 2008 Hvorfor setter du igang så fort Rosalille?? =) Settes i gang ila. neste uke jeg Men vil ha babyen min NÅÅÅÅ!!!!!! ;D
♥Tullerusk♥ Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 heheehe...Nei...Ennå 39 dager til...Men hadde ikke gjort noe for min del...=oD Men håper du snart har din lille ute hos deg=o)
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 Fordi jeg gikk så lenge sist uten at det skjedde noe. Ble da satt i gang 16 dager på overtid og endte i haste ks. Var ganske trøblete. Legen på riksen mente at grunnen til at det endte i ks forrige gang var at lillemann og jeg var utslitte og ikke hadde noe energi. Vet ikke, det kan jo være. De vil ikke vente så lenge denne gangen iallefall. Var inne på sjekk i dag og ble strippa (aaaaauuu). Etter lege/jordmords ønske skal jeg også ha akupunktur på torsdag. Godt å ha fått et tidsperspektiv )
Katrine♥ ~Over terminen~ Skrevet 29. januar 2008 #9 Skrevet 29. januar 2008 Ikke noe baby her heller!!!
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 29. januar 2008 I morgen skal jeg ha storrengjøring av huset her, håpe det hjelper på ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå