Dozer Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 må inn på legevakta igjen...har blit operert for gallestein og fått mellomgulvsbrokk mens jeg har vært gravid denne gangen. Nå må jeg inn på legevakta igjen. Har fått skikkelig flimring for øynene, så ser fint lite, i tillegg til en dundrende hodepine! Håper virkelig at de ikke legger meg inn for noe igjen, lå jo på sykehuset hele desember nesten.....syt og klag AS....det er meg kjennes det ut som.
Nelly79 Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Isj da, dette høres jo veldig ut som svangerskapsforgiftning da?! Burde du ikke kontakte fødeavdelingen i stedet? Hvor langt er du på vei da? Jeg sliter med sterk pannehodepine, synsforstyrrelser og høyt blodtrykk så jeg er inne på kontroll på sykehuset annen hver dag for tiden. Jeg får bare være glad til at jeg ikke blir lagt inn :-) Lykke til hvertfall :-)
Dozer Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2008 ringte bare legevakta jeg siden det ikke gir seg......trodde kanskje det kunne være migrene eller noe sånt....men får se hva de sier når jeg kommer dit. Har hatt perfekt blodtrykk hele tiden så får håpe det fortsatt er det! Er 28+3 jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå