Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Liker å gjøre ting sammen med lillegutt som han selv har glede av. Trenger tips til hva vi kan gjøre! Dette er hva vi pleier å gjøre: Mate fuglene, sitte i sandkassa, svømmehallen, på besøk til andre barn på samme alder, dra fram alt av kjøkkenutstyr, leke med vann, massasje, gå turer. Sånne ting driver vi mye med, men det hadde vert gøy med andre alternativer. Hva gjorde dere med ders barn da de var så små?
mine små alver... Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Datteren min malte..Jeg la frem store tegneark og vannmaling.Det var stas det!!ble mye søl men hun storkoste seg=)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2008 Høres gøy ut, men puttet hun ikke malingen i munnen da? Ser for meg at mesteparten tilslutt vil ligge i bleia:-) Man skal gjøre et forsøk i morgen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå