<3 Sander og Marco <3 Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Jeg har SÅÅÅÅÅ lyst på fiskesuppe! Jeg har den Lofotsuppa med skalldyr og grønnsaker i.... Men så skal man ikke spise skalldyr når man ammer..... Men hvor lenge gjelder den regelen? Sander er seks og en halv måned, spiser grøt/velling, får fruktmos og middag på glass.... OG morsmelk selvfølgelig..... Kan jeg prøve den suppa? Hva er det verste som kan skje? :s
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Det verste som kan skje er at han får litt vondt i magen. Men alle reagerer forskjellig, så det er bare og prøve!
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2008 Hmmm.... For jeg har hørt at det er pga allergi, og at de små kan få utslett.....
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Går nok fint. lite skalldyr i den suppa uansett. Jeg mumsa i meg krabbe, kongekrabbe og reker da jeg ammet :-) Uten at unga fikk mageknip.
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Jo,men det fikk snulla her av maisgrøt og, men vi prøvde lell ) Tror neppe den suppa indeholder så mye at det gjør noe
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Såpass, aldri fått besjed om ,annet enn at hvis at man skal være forsiktig med skalldyr til unger under 1 år.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Jeg fikk beskjed av HS at hvis det var skalldyrallergi i familien så skulle jeg holde meg unna, hvis ikke kune jeg spise det og se om han reagerte, men det gjorde han ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå