Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag gikk jeg på butikken. Plutselig må jeg bare stoppe. Gjorde utrolig vondt i underlivet. Hun sparka ille med beina, og brukte tydeligvis armene også(plassert ned). Det gjorde så vondt at jeg nesten mista følelese i venstre bein(svikta under meg). Godt jeg hadde gubben der til å støtte meg bort til en benk. At famling med armene/hendene skal gjøre såååå vondt da???

Hva er det som kommer? Ny Norgesmester i kickboksing? Auuuu...!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, du skal se det! Gjett om det er krefter i de små! Men aldri opplevd så velplassserte slag og spark som det du fikk.. Hørtes jo skikkelig ille ut! Her går det mest i spark i ribbeina, og når han treffer skikkelig så hopper jeg skikkelig til i smerte. Så vi tøyser med at det blir en liten fotballproff med venstrebeinet etter faren, he he.

Men håper du slipper å oppleve igjen det du opplevde! Var jo nesten litt ekkelt..

Gjest Lenchen *fødeklar*
Skrevet

Kjenner igjen den følelsen der ja. Vesla i magen min har til hobby å gjøre akkurat det der, og det gjør vanvittig vondt!! Kjennes nesten ut som om hun prøver å bokse hull på fostervannssekken. Skulle ikke forundre meg om hun snart klarer det heller, hehe...Au au au :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...