Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 nå vil jeg bli ferdig med denne graviditeten. den lille gjør "vodt", jeg klarer ikke noe lengre grunnet bekkenet mitt. Og nå er f** magen blitt så stor at eneste stillingen i senga er bakfra. Blir så upersonlig syns jeg. Orker ikke mere =(
gulda Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Klar for å bli ferdig selv, ja.. Ikke mye til liv for tiden -bare venting! Bekkenet begrenser aktiviteten veldig, og ikke lyst å ut på lange kjøreturer i tilfellet noe skulle starte -kan jo bli litt stress å komme seg hjem igjen ) det verste er følelsen av at en ikke kan gjøre noe fra eller til! Bare vente og vente.. Men godt å blåse ut innimellom!!! ;o)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 løsning på siste problem - sitt/ ligg på ryggen, godt oppstøttet av puter, en stor pute under baken. Din kjære kneler mellom beina dine. Er visst anbefalt stilling for å få ting i gang forresten. Han kommer dypt inn og kan i tillegg stimulere brystene dine -OG se deg dypt inn i øyene ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå