Bolle i ovnen juni2011 Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Hei :-) Jeg og min samboer har ikke felles barn, men vi har 1 hver og dem begge går i barnehage, men ikke den samme, men i samme kommune. så lurer vi litt på om vi skal ha begge i samme barnehage fordi det blir jo litt lettere, men vi lurte på om vi får søskenpris på dem da? ogisåfall så lurte vi på hvor mye det er? Håper på litt hjelp, må søke innen 1 mars:-D
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Har han den daglige omsorgen? Aner ikke hvordan det der fungerer, men regner med at de på servicekontoret i kommunen burde kunne gi svar på det der. Søskenmoderasjon er 30% for plass til barn nr 2 her i kommunen i hvertfall..regner med at det er det samme andre steder.
Bolle i ovnen juni2011 Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2008 Han har 50% omsorg.
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Da tviler jeg på at dere vil få det, men dere kan sjekke. Lov å prøve seg ;-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Men får man søskenmoderasjon når barna faktisk IKKE er søsken da? Det ville jo vært rart? er jo ikke uvanlig med dine, mine og våre barn nå lengre.. Men om dere hadde hatt 1 felles barn, som jo ville vært søsken med begge to, så ville dere jo fått det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå