Gjest Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Vi har startet vår første pp. Jeg hadde mensen sist for 2 uker siden. Er nok litt for utålmodig for var bare nødt til å ta en test i går. Den stod det selvfølgelig ikke gravid på...sikkert for tidlig??? Kan jeg være gravid for det? Må man vente helt til man skal ha mensen og den ikke kommer for å ta en test? Har hatt en del stikking i magen og vært litt småsvimmel samt litt ømme bryster, men dette kan godt være noe jeg innbiller meg:o) Begynnte dere med eggløsningstest med en gang dere startet å prøve?? Har en sønn som er 6 år så det er lenge siden sist jeg var gravid og da var det heller ikke planlagt så gikk liksom glipp av den der prøveperioden. Det er jo litt spennende også, men er liksom slik at når vi først har begynnt har jeg lyst til å bli gravid med en gang...er det bare meg eller?
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 alle har nok lyst å bli gravid me ein gang men sånn e de ikke for alle. de er litt tidli å teste nå. vent til 3 dager før mens
Lotta med novembergutt Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Hei. Dersom du hadde mensen for 2 uker siden, og har en "normal" syklus på 28-29 dager, så har du antagelig eggeløsning i disse dager, noen som kan forklare stikkinger i magen. En eventuell befruktning kan da altså skje i i denne perioden du er i nå, men det er tvilsomt at du vil merke dette før det hvertfall har gått en uke til. Og testen burde du nok vente med å ta til du venter mensen.
AO3 Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Du har fått svar ang testingen tidligere. Samboeren min "tvang" meg til å ta en test nå sist 2 uker siden siste mens, fordi vi skulle ta et glass rødvin. Jeg prøvde å si at det ikke var noen vits, men det hjalp lite.... Den var selvsagt blendahvit. Vi driver ikke med eggløsningstester. Tror ikke det er nødvendig når man har regelmessig sex. Jeg kommer ikke til å gjøre det før vi eventuelt har prøvd ganske lenge. Tror nok dessuten at jeg ville blitt altfor stresset av den evinnelige testingen - jeg ble kjempestressa bare av den ene graviditetstesten, selv om jeg VISSTE at den ville være negativ. Så jeg tar skylappene på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå