vipz82 Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Dere som ammer? Jeg trodde ikke man skulle det, men nå har jeg hørt noe annet.. Hva gjør dere?
_Mita_<3 Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Jeg spiste hvitløk.. jeg eeeeeeeeeeeeeelsker hvitløk.. merka at hvis jeg spiste for mye.. ble han litt dårlig i magen.. men det var MYE... pleier å spise 1-3 fedd om dagen.. de som er på glass.. jeg er ufattelig glad i hvitløk.. hehe Men slutta å amme etter 4mnd da.. ble ikke såå mye hvitløk når jeg amma.. men når jeg slutta spiste jeg det som normalt igjen:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Jeg spiste hvitløk et par ganger når jeg ammet storesøster og det ble full bråk og masse luft i magen. Har ikke tørt å prøve nå mens jeg ammer minimann en gang.
Bie&babylove:-) Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Jeg spiser MASSE hvitløk ihvertfall........
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Jepp, spiser hvitløk. Har ikke vært noe problem for oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå