Newton & Prinsessen på erten Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Tar antibiotika nå (siden fredag kveld). Begynte fort å bli bedre og i går hadde jeg null feber og var egentlig i ok form. Men i dag er feberen høy igjen.. Vanlig at feberen går opp igjen etter å ha vært borte / nesten borte i noen dager?
alvis Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Det er ikke ofte du får feber igjen hvis du går på antibiotika. Du skal jo helst ikke få det men det trenger ikke bety at det er noe feil. Kan du ha feber for noe annet enn det du får antibiotika før? Jeg tror nok jeg hadde kontaktet lege imorgen hvis du fortsatt har høy feber. Kanskje du har fått feil type antibiotika.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Jeg hadde kontaktet lege igjen i morgen, greit å ta en crp og sjekke. Den ligger jo et døgn på etterskudd men.. Feberen skal ikke komme tilbake, om det ikke er en annen grunn til feberen da, feks forkjølelse.. God bedring da:)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2008 Jaja, det hadde jo bare vært supert da når man er kronisk utmattet fra før.. Betennelse i foten, omgangssyke, startende lungebetennelse (som forhåpentligvis kveiler av antibiotikaen) + å skulle få en virus forkjølelse oppå der igjen.. Kan jeg ikke bare få mensen med det samme også så er det liksom unnagjort :-/
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2008 Hadde visst veldig forhøyet crp på fredag.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Ja, men siden du har blitt bedre så kan det hende den har gått ned, MEN virker ikke medisinene som de skal, så kan det hende den stiger igjen.. Off, mye greier du sliter med:(/
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. januar 2008 Om bare antibiotikaen funker nå og jeg får operert den foten og det blir litt pent vær ute så blir det nok bedre. :-) Da skal jeg være lykkelig, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå