Gå til innhold

Er det ikke typisk??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sovner lille snuppa endelig fredfullt i sengen sin på kvelden.. Og hva skjer?? Etter noen uker begynner hun å være våken hele natten!!! Skal dette aldri ta slutt?? Blir det ingen soving på oss??

Så mitt spm er:: Hva gjør dere når barnet våkner hver time/halvtime natten gjennom, utenom å sende mannen på gjesterommet for at han skal få seg litt søvn?? Noen som har noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi må legge gutten vår rundt klokken 22-23 for at han skal sove om natten. Han våkner 2-3 ganger og får mat, men det er bedre enn at han er våken fram til klokken 06-07. Hadde en periode hvor han så og si var våken hele tiden fra 19-06. Det var fryktelig slitsomt siden gubben skulle på jobb, så jeg tok gutten vår alene. Bestemte meg for å stå opp tidlig med han uansett hvor lite søvn det hadde vært og etter to dager var han trøttere på kvelden og natta. La han i tillegg på eget rom og da sover han lengere intervaller på natta. Våkner lettere ved siden av meg uansett om det er i min seng eller i hans så lenge den står på vårt rom. Prøv å vogge henne 20 min etter at hun har sovnet dersom du har mulighet til det, da sover iallefall vår godt og våkner ikke hvert 20.min.

Skrevet

Hun flytter inn på eget rom i kveld, og så skal jeg stå opp tidlig fra i morgen av (tror jeg hvis jeg orker...) I dag hadde hun i tillegg bæsjet på sengetøyet, både vårt og sitt eget, så jeg måtte skifte på begge sengene i morgentimene.. Aaarghh Men det er jo ikke hennes feil, stakkar... Tusen takk for gode råd!! Når har gutten din sin siste lur før natta??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...