Gå til innhold

Noen fra Ålesund her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som kjenner til John Alnes? lurer på å ha han til å spille i bryllupet vårt,men har jo ikke peiling på om han er noe flink.. så lurer på om det er noen som har hørt han og/eller vet om han er noe bra:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var en Alnes som spilte i min venninnes bryllup.. og han var dritt dårlig.. ødela nesten hele festen og brudeparet var meget skuffa.. men jeg vet ikke om han het John...

Skrevet

han het Per :P

Skrevet

ok. er en som heter per alnes også.

husker du hvordan han så ut? han som heter john har bart,og ser ut som han er i 40-åra... (www.jalnes.no)

Skrevet

ok. han hadde vi tenkt å ha,men var opptatt. kanskje like greit d da:)

Skrevet

vet du om noen bra trubadurer/duoer? har jo ikke peiling i det hele tatt om hvem som er bra/ikke bra..:-o :)

Skrevet

Google så finner du ut hva de heter de som booker det meste av musikk her.Husker ikke for øyeblikket.Men Harald Frostad er flink..han spilte i min venninnes bryllup på Colour Line

Skrevet

Jeg bor i Volda da, men vi hadde Børre Lødemel som trubadur i bryllupet vårt. Han er utrolig dyktig! Lager liv og får gjestene opp fra stolene uansett!

Han kan du booke på www.flan-booking.no/

De har også andre i sunnmørsområdet:)

Skrevet

Han derre Brahim på flan-booking er god. Men vet ikke om han pleier å ta oppdrag i bryllup. Har bare hørt han på pub....

Skrevet

Vi skal ha noen som heter "2 gode naboer" De er kjempe flinke... spiller allslags musikk....for unge oog gammle... Tror de holder til på Sula. De har karaoke også, men det trenger jo dere ikke å benytte dere av, om dere ikke ønsker det:)

Skrevet

ok. vi lurer på å ha dem. men spørs om dem er ledige da. sambo snakka med en av dem idag,fikk beskjed om å ringe igjen i morgen for å vite om dem er ledige:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...