Gå til innhold

å hei å hopp jeg er så glad i dag..:)


Gjest

Anbefalte innlegg

var på tidlig ul sjå legen min i dag..så kjekt at han har ulapparat:) å der såg jeg og lille jenta mi på 4 hjerte på babyen:)tror ikke hu så hvor d var hehe men d gjorde jeeeeeg:) er i uke 9..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fantastisk!

 

Gratulerer. Jeg skal til UL fredag. Skal til UL hver uke fremover. Det blir litt spesielt. Så lenge alt ser bra ut er det jo bare helt fantastisk.

 

Har termin 24 sept. Tiden går såååååååååååååååååååååååå sakte...

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er fordi dette er dett 5 svangerskapet siden forrige fødsel for nøyaktig 4 år siden... Uansett får jeg ekstra oppfølging på grunn av lupusen/sjøgren jeg har. Barnet kan når som helst i løpet av svangerskapet få "hjerteklapp" og må om det skjer ha pace-maker når det blir født. Forrige "hele" svangerskap fikk jeg ukentlig UL fra og med uke 25/28 ca. Denne gangen har jeg bestemt meg for at det skal gå bra ;). Hadde man bare kunnet bestemme det selv...... Sitter å ser på UL bildet jeg fikk 14 september i år.. 9+2 og alt var perfekt. Det var godt å få siden jeg mistet samme kveld. Godt å ha i ettertid synes jeg.

 

Huff, nå skravler jeg færlt. Pleier ikke å si så mye for vil ikke bekymre andre eller noe sånn. Men siden du lurte litt gjorde jeg det.... Det kommer vel en "anonym" inn nå å kjefter på meg slik som det gjorde i skravletråden deres.... Vi får ikke bry oss om dem.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være forferdelig å miste så mange, jeg kan ikke engang forestille meg hvor lei meg jeg hadde blitt hvis det skjedde meg.

Håper virkelig det går bra for deg denne gangen!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jøss..for en historie..d var sterkt..jeg liker å høre om hvordan andre har d jeg så bare skravle du:)

ja å vi skal ikke bry oss med de useriøse anonyme ..:)

 

lykke lykke til:)

vi hører vel fra hverandre i løpet av disse mnd vi skal vente:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei redorkide

Så kjekt! Du har virkelig sterk følelse av at det blir jente du! He he... Regner med at du skal vite det når neste ul blir også da!:-) Jeg har blitt lovet tidlig ultralyd også pga at jeg mistet i august. Er nå 6+2 og skal til legen i uke 8. Så at du skrev på en av de andre skravletrådene her at du har blitt spådd at det blir gutt. Vil bare si at jeg har blitt spådd både gutt og jente, av to forskjellige. En av dem må jo få rett! He he... Skal vite det på ul så sant det er mulig å se det ja! Gleder meg! Er så redd for at det skal gå galt, men har samtidig en veldig god følelse...

Lykke til videre!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei lyst på et nurk:)

hehe ja jeg har på følelsen av jente ..men er jo blitt kjempeusikker på dnå etter jeg ble spådd gutt hehe

d var jenta mi som var med på ul her om dagen:)

 

men du..bare du fortsetter å tenke positivt så tror jeg at dette kommer til å gå bra:)

 

lykke til du og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt vel her ;). I dag kom kvalmen.... Kastet opp på formiddagen. For 2 uker siden i morgen vi sammen med et vennepar, faktisk forloveren til mannen min. Begge droppet drikke og røyket veeeeeeeeeeeeeldig lite. He he, vi lo litt da vi begge litt forsiktig fortalte at vi begge var gravide, og med 3 dagers mellomrom...... ;). Vår minste,fyller 4 førstkommende onsdag, deres første barn kom på dagen 9 mndr etter henne...;). Vi har fleipet mye med det, men at vi faktisk kan føde samme dag denne gangen er jo litt festlig.. ;). Gleeeeder meg til UL i morgen. 6+4 i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...