katrine85 Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Hei! vi tenker å gifte oss neste sommer, og jeg har begynt å planlegge så smått. hva synes dere om brudepiker og brudesvenner som er voksne tidlig 20 årene? jeg vil gjerne inkludere mine nermeste veninner med matchende kjoler og gjøre litt stas.. blir dette for amerikansk, eller hva synes dere? er "prinsesse" selv og ville blitt kjempeglad for å være brudepike. vil at sambos jente på 7 skal være blomsterpike:-)
_Mita_<3 Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Jeg har 2 forlovere.. og 2 brudepiker.. alle er mine bestevenner:) de er 23,24,25 og 25 år...
Vannmann35 Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Det er fult mulig, en smakssak. Skal selv ikke ha hverken store eller små brudepiker eller brudesvenner - aldri skjønt poenget med det...
Mamman til Mari Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Oi, mener du det... Ja, det er jo smak og behag :-) Jeg gleder meg helt vanvittig til å se våre to gullunger på bryllupsdagen vår. (Får vel ikke sett dem ned kirkegulvet før på film da, men...) Men kommer til å være så stolt av dem - vesla med nesten lik kjole som mamma og storebror med helt samme klær som pappa De betyr jo alt for oss, og vil vise fram dem også på en sånn dag.
Mamman til Mari Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Beklager, dette ble litt utenom hovedinnlegget....
Morango 29.05.2007 Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 kjør på- go for it det som er viktig er å gjøre det på deres måte og med deres smak og stil. Det er sikkert ærefult og ha slike oppgaver. Men du må avklare hvem som betaler kjolene, eie eller leie. Og om hår (frisørtime) er inkludert i oppgaven. Er man brudepike som voksen så har man gjerne penger selv, men synes kanskje det er godt å få hår og kjole som en "gave" fra brudeparet..
Vannmann35 Skrevet 30. januar 2008 #7 Skrevet 30. januar 2008 Når det er egne barn så skjønner jeg det selvsagt - hadde jeg/vi hatt det hadde de nok også vært med. Mente vel å si at jeg ikke skjønner poenget med å "hente inn" unger alla venners barn e.l. Men en smakssak det ja :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå