Gå til innhold

tisselaken...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har dere kjøpt tisselaken?

Lurte på om jeg skulle kjøpe engangs eller noen annen type.....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt på Jysk, og kunne ikke vært foruten!

Skrevet

Jeg har kjøpt på KID.

Det er ikke engangs. Vaskes på 95 grader.

Skrevet

Er dette noe de trenger fra de er nyfødte? Tenker at det kanskje ikke kommer så mye i starten, eller?

Skrevet

Trinek- skal kjøpe til meg jeg, i tilfelle annavang. Vil jo ikke ødelegge senga.

Skal kjøpe engangs på apoteket, billige, og kan hives rett i bosset når de er "brukt"

Skrevet

Er jo veldig greit å ha da Trinek_83 =) Hvis de skulle tisse seg ut, eller virkelig bæsje eller noe, har du jo spart madrassen =)

Kjøpte mitt på KID til 99 kr :) Kjempefint!

Skrevet

Jeg kjøpte på Jysk og Prinsess.

Skal kjøpe et stort et som jeg skal ha i senga vår også. Er litt redd for at vannet skal gå mens jeg ligger i senga og vil helst ikke ha madrassen ødelagt på det.

Skrevet

må bare spørre. siden dere "trenger" tisselaken til de små, skal dere ikke bruke bleier?

(kjøper man gode bleier, skal det MYE til for at de lekker, mye mer enn de små får ut av seg i døgnet)

Skrevet

Jeg unner ikke min lille venn å ligge på et klamt, ubehagelig tisselaken. Jeg satser heller på at bleiene holder tett, og at han slipper å være klam fordi mamma har lagt plastikk i senga hans... Og kommer det noe utenfor, har jeg jo vanlig laken på. Vaskbart både det og madrasstrekket....

Skrevet

Vi har kjøpt på Alexi.no. Veldig deilige med flanell på begge sider. Anbefales. Blir ikke svett eller noe.

Skrevet

Vi kjøpte på Sparkjøp forrige gang, tror jeg. Ellers kjøpte jeg på Princess...

Vi har et stort i senga, mens vi klipper opp et annet i mindre biter og bruker på stellebordet når vi vasker bæsj. Det blir så fort mye håndklær å vaske, så tisselaken er mye bedre, synes jeg. Man tørker selvfølgelig rompa med håndkel, men slipper å søle bæsj på de hver gang.

Skrevet

De ligger jo ikke direkte oppå tisselakenet da vettu "Anonym 17:17"!!! Tisselakenet legges under overmadrassen og lakenet. Har 2 barn og har erfart at det er lurt med tisselaken. Både pga av urin og avføring og gulp og oppkast.

Etter runder med omgang og diare er jeg glad vi har tisselaken her i huset.

Skrevet

Jeg har kjøpt på Baby Best- 50% siden de skal selge ut butikken. Lagt det under meg i sengen vår nå- siden vi vasket trekket på overmadrassen i sommer- sann i tilfelle vannet går i sengen....

Skrevet

Jeg har ei på 4 år. Og da hun var nyfødt kjøpte vi tisse laken på dry.no. Det er som en overmadrass. Helt supert!!! Litt dyrt, men absolutt vært det. Den lille som kommer snart arver dette, for nå er 4 åringen tørr...

Skrevet

Fikk et tips her inne for flere uker siden! :)

Kjøp sånn kladder på apoteket istedet for slike tisselaken! :) De absorberer urin/vannet i motsetning til tisselaken som ikke absorberer i det hele tatt! :)

De puster og så blir det ikke så klamt! :) Jeg skal kjøpe noen slike og ha i senga mi ihvertfall! :)

Skrevet

Ja, det er jeg jo interessert i, å spare madrassen! Trodde bare ikke de ville få lekkasjer så tidlig, fordi det er mindre mengder..Men hva vet jeg da, er førstegangsfødende..;) Har ikke snøøøring!

Men vil heller ha det da, i tilfelle..

Må vel finnes noen som ikke er klamme? De skal jo ligge under lakenet, og de virker jo som de er som et laken oppå, med plastikk under. De tynne altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...