Gå til innhold

Etter å ha lest innlegg til "frøken blå"....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste jeg denne diskusjonen inne på "mammas kropp";

http://www.dinbaby.com/forum/thread/7773659

,- føler ting blir satt litt i perspektiv. Er det mulig at vi kan være så egoistiske av oss?? Jeg sitter ikke her og sier at jeg er perfekt selv....For en stund siden vurderte jeg silikon. Hadde "litt cash" til overs så jeg hadde kunnet betale det uten å ta opp lån... SÅ tenkte jeg på hvor mange millioner barn som ikke har mor, far eller noen andre som er glad i dem. SOm fryser, eller har det for varmt. Som er syk, sulten, som ikke vet andre følelser enn ensomhet, tristhet, smerte og sult....OGså tenkte jeg, faen heller, mine skinnlerver av noen pupper får bare være der,-så gir jeg litt til noen gode saker og resten skal jeg bruke på de to barna våre som kanskje kan vokse opp til å bidra til at verden blir et litt bedre sted å leve i for flere enn oss selv.......Noen dager angrer jeg, men så tenker jeg på hvor godt jeg har det,- og hvor banalt det er å gjøre noe sånt....Push-up og hold-in får være nok. Mannen vet jo uansett hva han får, og resten av verden kan jo jeg jo bedra med å se OK ut MED klær iallefall :o)

Kanskje en ide til andre som sliter med kompleks pga av utseende, vi er heldige tross alt.... Prøv å vri tanken over på slike skjebner som barna i Romania eller lignende...Skal mye til for å forsvare enhver plastisk operasjon hvis man setter den i perspektiv.......,- og man glemmer å synes synd på seg selv også..Etterhvert kan det kanskje bli en vane,- å tenke på "de sultende barna i Afrika", mener jeg, og IKKE på seg selv. Vil tro at det kan føre til mange fler konstruktive handlinger....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...