Gå til innhold

Hard mage!!! Hjelper ingenting!!:( Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten er 6 mnd. for ikke beasje... Grater med clyster og... Har provd sviske saft/mos, malt, defulax, shiftet min ernaring men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sykle med beina

mat med mer fiber- havregrøt, aprikos o-l til han

sett han på do- da blir det mer press

masse drikke

hvis krise mikrolax

Skrevet

babymassasje og soneterapi kan hjelpe=)

Skrevet

Kiwi!! men hvis han ikke liker det alene, bland banan og kiwi!! Det satte fart på tingene her :)

Skrevet

Massasje under føttene...

Hjalp veldig mye her..

Nå gjør han seg ut ca en gang for dagen (Før 1-2 ganga i uka)

Har en spesiell olje jeg bruker..

Skrevet

Di sier det er et punkt for tykktarmen å et for tynntarmen,det skal vel være ca akkurat ved begynnelsen på hælen.

men jeg tar bare olje på hendene å smører føttene godt inn å gnur litt inni fotsålen..

Hun jeg var hos behandling hos masserte magen,ryggen,lårene,leggene å føttene hans, så det gjør ikkje noe å ta hele kroppen..

Oljen jeg fikk med meg inneholder lavender..

Jeg hadde prøvd alt før jeg begynte å massere..sviskesaft/mos,malt,kuttet ut melk en stund,laktulose

Skrevet

fordøyelsepunktet for soneterapi er mellom di 2 "putene" for stortåa og tåen ved siden=)

bruker å massere i sirkler der...

Skrevet

Har du prøvd å smøre inn stumpen med olje eller salve e.l og "ta tempen" med termometer? Hold termometeret der inne en stund og "roter" forsiktig. Bruker å hjelpe...

Skrevet

Hær hjalp ikke banan-det blei enda værre!!

Han fikk ei hall youghurt til kvelds -å da blei han bedre.Snakka me helsesøs om det-å ho mente at on det funka matte vi gje han det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...