Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Gutten er 6 mnd. for ikke beasje... Grater med clyster og... Har provd sviske saft/mos, malt, defulax, shiftet min ernaring men...
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 sykle med beina mat med mer fiber- havregrøt, aprikos o-l til han sett han på do- da blir det mer press masse drikke hvis krise mikrolax
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 babymassasje og soneterapi kan hjelpe=)
pyret&jeg+spire Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Kiwi!! men hvis han ikke liker det alene, bland banan og kiwi!! Det satte fart på tingene her
_Piamor_ Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Massasje under føttene... Hjalp veldig mye her.. Nå gjør han seg ut ca en gang for dagen (Før 1-2 ganga i uka) Har en spesiell olje jeg bruker..
_Piamor_ Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 Di sier det er et punkt for tykktarmen å et for tynntarmen,det skal vel være ca akkurat ved begynnelsen på hælen. men jeg tar bare olje på hendene å smører føttene godt inn å gnur litt inni fotsålen.. Hun jeg var hos behandling hos masserte magen,ryggen,lårene,leggene å føttene hans, så det gjør ikkje noe å ta hele kroppen.. Oljen jeg fikk med meg inneholder lavender.. Jeg hadde prøvd alt før jeg begynte å massere..sviskesaft/mos,malt,kuttet ut melk en stund,laktulose
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 29. januar 2008 #9 Skrevet 29. januar 2008 fordøyelsepunktet for soneterapi er mellom di 2 "putene" for stortåa og tåen ved siden=) bruker å massere i sirkler der...
linka1 Skrevet 29. januar 2008 #10 Skrevet 29. januar 2008 Har du prøvd å smøre inn stumpen med olje eller salve e.l og "ta tempen" med termometer? Hold termometeret der inne en stund og "roter" forsiktig. Bruker å hjelpe...
Pilje Skrevet 29. januar 2008 #11 Skrevet 29. januar 2008 Hær hjalp ikke banan-det blei enda værre!! Han fikk ei hall youghurt til kvelds -å da blei han bedre.Snakka me helsesøs om det-å ho mente at on det funka matte vi gje han det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå