HTC Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Vil bare si at jeg synes det er så hyggelig å se navnet (nicket) ditt her igjen. Klem fra blåblå
Under den hvite bro Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 dæven det var godt å se deg og...oooops banner normalt ikke men gosh er lenge siden hvordan har du det???
HTC Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2008 Takk, bare bra. Fremtiden er skummel og spennende, som for de fleste tenker jeg :-) Har ikke vært så mye her inne, men la merke til at jeg skjeldent så deg her inne, de få gangene jeg har vært her. Det syntes jeg var leit. Det er noe flott med deg, så jeg ble så glad når jeg så nicket ditt igjen! Går det greit med deg? Klem
Under den hvite bro Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Jo det går.... Ting begynner å falle på plass og alt det negative er på vei ut...hehe Deilig følelse...Tilgi og komme seg videre... Hvordan gikk det i desember med deg...var så spent???
HTC Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2008 Ja desember... mye skjedde fort Tok sjansen, droppet mitt gamle jobb liv og satser helt på nytt. Jeg sa ja til den nye jobben. Nå blir det spennende til våren/sommeren/høsten å se om mitt valg var rett eller galt. Føler meg glad, men utrolig redd også ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå