Gå til innhold

Ang syting ved fødsel....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit vi har vondt når vi føder--- MEN... det går faktisk ann å ta seg sammen. Nytter ikke å skrike å bære seg.. Nytter ikke å syte. Er mange pingler der ute!

Selv sa jeg ikke ett ord under fødselen og det er jeg stolt av;) Mener bestemt at menn har høyere smerteterskel enn mange damer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg heller sa ikke et ord.. Men jeg syns ikke de som kommer med litt lyd er pingler fordet.. Jordmora sa til meg at jeg bare måtte få det ut. Hun var ganske overrasket over at jeg ikke hylte faktisk. Men trodde egentlig ikke at de oppfordret til hyling da, for da bruker man vel så mye krefter på det..

Skrevet

var dettte det eneste du kunne krangle om???

er det ikke bare gøy å få hyle høyt med god grunn en sjelden gang da.

Skrevet

Da er du vel mann, da, HI. Siden du i tillegg har født, er du også freak.

Skrevet

Oi oi oi...får håpe den neste fødselen din går like bra da.. ikke alle som er vide som låvedører der nede og da må vi vel få lov til å gi lyd fra oss:-)

Skrevet

jeg lagde ikke en lyd under fødselen heller,men jeg har full respekt for de som "syter" og "bærer" seg som du så fint kaller det, HI. En fødsel er ingen smertefri opplevelse, så vær så snill å tenk deg om før du legger ut slike tette innlegg!!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg skreik og bar meg ved begge fødslene, dog mer med siste enn med første, og det var det EN eneste grunn til.. og føde gjør noe så inni helvettes vondt!!! Hadde det vært behagelig, så hadde det vel ikke vært nødvendig og skrike da?

Skrevet

syting?ærlig talt.. vi takler jo fødsel forskjellig og det må det da være lov til...sa ikke et ord under fødsel.. hvor lenge varte fødselen? måtte være en kjedelig fødsel....

Skrevet

Dette er et tulleinnlegg eller et innlegg skrevet av en lam person (og ikke i betydningen "sitter i rullestol"). Det er verd å kline litt virtuell avføring på, ikke mer. :-)

Skrevet

Hvis du er vid i greia og ungen er trang i nøtta, så burde du kanskje sytt litt likevel:-)

-Jeg anbefaler deg faktisk å ta deg sammen, knipeøvelser er tingen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...