LINDA*** Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 NAN 3 er ment som et alternativ til kumelk fra 10 måneder. Den er bedre tilpasset barn i den alderen med tanke på proteininnhold, fettsammensetning og jerninnhold. Produktet kan brukes opp til 3 års alder. Med andre ord: nok et produkt som gjør at de skal tjene penger på oss lenger enn 10 mnds alder. (Da mange går over til vanlig kumelk, visstnok). På en annen side; kanskje det man nettopp trenger å gi for å unngå magebesvær....?
_Mita_<3 Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Hvor fant du den infoen?? prøvde å leite etter det selv.. Fant nan3 på rema 1000 her for noen dager siden.. aldri sett det før... har du prøvd det hi??
LINDA*** Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2008 Hvor jeg fant den infoen? Jeg sendte de mail Øverste avsnittet i innlegget mitt er infoen jeg fikk fra Nestlé, andre avsnittet var bare noen tanker jeg fikk De har det på Rema1000. Har ikke prøvd NAN 3 selv, for knotten her er bare 8 mnd. Men jeg sendte mail for det. For å høre:)
_Mita_<3 Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Hehe.. så det nå Hm.. kanskje prøve det om en mnd da:)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Lurte også på det samme, og spurte her inne i går om noen visste. Så takk for at du la det ut. Kommer nok ikke til å gå over til den vi. Den er jo mye dyrere enn de andre NAN`ene... 5 kr dyrere pr pakke, 800 gr i pakka motfor 1000gr i NAN1 og 2. Så holder oss til NAN 2 vi tenker jeg, eldste overlevde på det hun.. Bare en måte for Nestle å pumpe mer penger ut av småbarnsforeldre tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå