Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

NAN 3 er ment som et alternativ til kumelk fra 10 måneder. Den er bedre tilpasset barn i den alderen med tanke på proteininnhold, fettsammensetning og jerninnhold. Produktet kan brukes opp til 3 års alder.

Med andre ord: nok et produkt som gjør at de skal tjene penger på oss lenger enn 10 mnds alder. (Da mange går over til vanlig kumelk, visstnok). På en annen side; kanskje det man nettopp trenger å gi for å unngå magebesvær....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor fant du den infoen?? prøvde å leite etter det selv.. Fant nan3 på rema 1000 her for noen dager siden.. aldri sett det før... har du prøvd det hi??

Skrevet

Hvor jeg fant den infoen? Jeg sendte de mail :)

Øverste avsnittet i innlegget mitt er infoen jeg fikk fra Nestlé, andre avsnittet var bare noen tanker jeg fikk ;)

De har det på Rema1000. Har ikke prøvd NAN 3 selv, for knotten her er bare 8 mnd. Men jeg sendte mail for det. For å høre:)

Skrevet

Hehe.. så det nå:)

Hm.. kanskje prøve det om en mnd da:)

Skrevet

Lurte også på det samme, og spurte her inne i går om noen visste. Så takk for at du la det ut.

Kommer nok ikke til å gå over til den vi. Den er jo mye dyrere enn de andre NAN`ene... 5 kr dyrere pr pakke, 800 gr i pakka motfor 1000gr i NAN1 og 2. Så holder oss til NAN 2 vi tenker jeg, eldste overlevde på det hun..

Bare en måte for Nestle å pumpe mer penger ut av småbarnsforeldre tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...