Engel, skatt og lite frø. Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Etter er litt mislykket forsøk i går, måtte vi tilbake i dag... I går lå babyen med hodet sitt vendt bakover og pga nakken ville de vente å se til i dag om han lå i litt bedre posisjon. Det gjorde han tydeligvis, og det tok 5 minutter å få snudd han. Jeg trengte ikke noe muskelavslappende da magen var så myk. Veldig deilig å slippe det. Til alle som skal til vending: Jeg synes det ikke dette var spesielt ubehagelig. Prøv å slappe helt av og bare la legen få gjøre jobben sin. Jeg valgte å lukke øynene og bare konsentrere meg om å slappe av. Samboer var litt overrasket når jeg sa det ikke hadde gjort vondt, siden legen var helt rødsprengt og sliten etter arbeidet. Da var det greit at jeg hadde lukke øynene og gått glipp av det tunge arbeidet..
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Mulig at jeg skal gjøre det samme om ca 2 uker,om ikke snuppa har snudd seg til da Godt & høre positive ting om vendig,for det er ikke ofte! Får bare håpe at bebisen din ligger med hodet ned nå da...har hørt a de kan snu seg tilbake.
♡ Jersey ♡ Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 GLIMRENDE!!!!!! Nå ble jeg glad! Nå er det bare tyida og veien igjen :-)
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2008 Ja, det var jo godt å få det overstått. Legen sa jeg måtte forsøke å "Holde han fast" hvis jeg ante store bevegelser...-men det som skjer,-det skjer. Nå ligger han i allefall riktig vei;) Nå føles det så nærme og reelt...Gleder meg så masse nå Og Jersey: 4 dager igjen!? DET er bare tiden av veien det!
♡ Jersey ♡ Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 JAAAAAA! Hurra for det, men jeg har virkelig en følelse av at han blir der inne iallefall en uke til, kanskje mer, så her slappes det av og vil nesten bli overrasket om fødselen starter, he he. Vips , så tar du meg igjen vet du! Inboksen din er forresten full, så får ikke sendt deg melding :-) (hvis ikke du har blokkert meg da, he he...)
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. januar 2008 Oj, er den? Nei nei..-ikke noe blokkering. Jeg må slette litt jeg da:) Like greit å ha den innstillingen ja. Ellers kan det ta laaang tid...Men rette veien går det nå i allefall;) Yuuuhuuu for det!!
tudeluuu Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 wow, gratulerer =) Tror du er den første jeg har hørt om som har vært igjennom et vellykket forsøk!! =) Gratulerer igjen! Håper han forblir nedover nå da.. Lykke til videre!
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. januar 2008 Hjertelig,-og i lige måde:)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #10 Skrevet 29. januar 2008 gratulerer med vellykket vending,håper babyn holder seg på plass,nå da.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #11 Skrevet 29. januar 2008 Noen av dere som har vært til vending ved sykehuset i tromsø?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå