Gå til innhold

Dere som gir flaske om natten!?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gir dere den? i sengen eller? Har snart ikke mere melk igjen om natten heller nå, måtte gi flaske for første gang i natt. Ga ham den på sengen,men er jo så vanskelig når jeg ikke ser noe, hehe kan nesten ikke sette på lyset heller, da vokner han jo...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har senga hans helt inntil min, så "sover" jeg mens jeg gir. holder hånda gjennom sprinklene.

Går helt fint det. Men har våknet av at tytteflaska ligger i senga å har lekket litt. Men er så trøtt at jeg hadde aldri klart å holde meg våken flere ganger om natta.

Skrevet

Leste at en ikke skal gi flaske når de ligger flatt i senga pga. de fikk lett ørebetennelse da. Så jeg holder han i fanget:) tror det var på "flaskebarn" jeg leste det.

Skrevet

jeg tar ham alltid i min seng og gir ham den der, sitter oppreist med ham i armene..

gir ham ikke flaske mens han ligger, da svelger han dårligere og sjangsen for at han gulper opp igjen er større=)

dessuten må han altid rape midt i og etter et måltid så da er det greiest for meg å ha ham i armene mine si senga mi=)

Skrevet

Hva med å kjøpe et sånt lite nattlys? Da får du akkurat nok lys til å slippe å famle deg fram:)

Skrevet

På ikea har de noen nattlys som heter spøka, med blått, rødt eller grønt lys. Vi har sånn, en grønn og en rød. Den røde gir akkurat nok lys midt på natta!

Vi har senga vår inntil sprinkelsenga sånn at de går i ett. (har tatt vekk ene sideveggen på senga) Jeg legger en pute under henne når hun får mat så hun ikke ligger helt flatt. Da svelger hun mindre luft.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...