Brunetta =) Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 godt ned i bekkenet og var festet. Jeg er akuratt 30 uker i dag. Tror ikke jeg går til termin denne gangen. Jeg venter nr fire og de andre barna mine har aldri festet seg så dette var litt rart. Er det noen som har hatt det sånn? Når har dere født? Jeg er veldig spent på det siden magen har sunket ned også. Hun lå helt klar inni der, så dette blir spennende......
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Jeg fikk vite at hodet var festet i uke 31. Er i uke 34 nå og har fortsatt barn i magen.. Sist kom barnet i uke 33, så jeg har vært til hyppige kontroller dette svangerskapet. Jordmor sa at det ikke nødvendigvis betyr at barnet kommer for tidlig selv om hodet fester seg tidlig.
Brunetta =) Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2008 Men mine tre andre barn har aldri vært festet noen gang så litt rart at det er det nå. Jeg sa til jordmor at jeg har hele tiden følt at hun kommer før og sa du skal ikke se bort i fra at du får rett i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå