LINDA*** Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Selv er det litt forskjellig, men syns det er mye jeans ute å går. Helt vanlig streatwear, liksom. Og boblejakke. Men noen går med perleøredobber, støvletter over buksa, og en fin genser over. Og en mindretallsgruppe går i joggings.
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Mener du det Ola Nordmann kler seg i, så er det utrolig mye jalla. Mener du det norske designere lager er det ganske mye tøfft!
firemerkersmør Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Så fint for dere at dere har tid og krefter til å bry dere om det. Jeg har ikke tid/ork til å gå i butikken for å skifte ut de hullete sokkene mine engang. Har ikke vært hos frisøren på 6 mnd. Så Norsk Mote har jeg lite tid til å bry meg med. Både til den jevne mann i gata, og designern.
LINDA*** Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2008 lilletrilletralle: det var ikke sånn ment da..... Var bare et spørsmål i det fjerne....
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Ingen aning og bryr meg fint lite om moter :-) LIker å kle meg i det jeg selv synes er fint, kler meg og min personlighet..noen ganger klaffer det midt i linken med moten, andre ganger er det totalt kræsj så da styrer jeg unna. Personlig synes jeg det er idiotisk å la seg diktere av noen "eksperter" og superstjerner i forhold til hva som er "hott" og hva som er "not".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå