Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Før ul den 15 kjente jeg spark sånn inni mellom. Men nå kjenner jeg ingen ting lenger. Morkaka mi ligger foran mot magen, men skal det ha så mye å si?? Er i uke 20 nå, blir jo litt bekymret..
Nivea30 Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Hei. Jeg har også morkaken foran, og det har nok litt å si rundt den tiden du er nå. Kunne gå noen dager mellom hver gang jeg kjente bevegelser. Etter et par uker blir babyen såpass sterk at du kjener bevegelsene til tross for at den sparker mot morkaken. Bare å smøre seg med tålmodighet og glede seg:)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 helt likt som med meg detta:) hadde masse spark ei stund, men nå har det roa seg. har morkaka helt frempå jeg og. og dette har mye å si. bare vent noen uker til babyen er stor og sterk, så skal du få skjenne babyen din. sov mens det enda går;) når lillefrøet bynner å sparke for fullt, blir det lite soving...
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Takk for svar, ble veldig beroliget nå. I dette svangerskapet er jeg så redd for å miste. Var ikke så "hysterisk" sist. Men skal vel mye til for å miste så sent, alt var bra på ul... Da skal jeg vente på sparkene )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå