Gå til innhold

Når man skal by på tomt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå ligger den på 50 tusen, hvor mye skal vi by over? Skal kjøre og se på den i dag. Blir solgt til høystbydene innen 1. februar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt..

Skrevet

Hvis det er et bud inne på 50 tusen, så kan du jo høyne med det du selv er interessert å betale for den, høyne med 20 kanskje? kommer jo an på hvor ivrige dere er da...

Skrevet

ikke vits i å høyne mer enn man må vel. hva med 51 tusen? funker bra det og tipper jeg.

Skrevet

Makan! Her i kommunen må man gi 2 til 3 mill mer for tomt!!! Så i mitt hode måtte du høyna budet med det. hehe

Skrevet

Ja hvis man skulle høynet med tusenlappen her vi bor kunne man holdt på i evigheter..................... hehehe..

Skrevet

Hehe, her vi bor nå og kommer fra koster det fra 700 tusen (ca. 1 mil fra sentrum) og oppover jo nærmere sentrum.

Tomta vi skal by på er nærmere Oslo. Har vært heldige og fått tilbud om denne tomta da ;D Hihi. Tomtene i samme område koster rundt 1 mill! Så vi har vært jævlig heldige - vil bare gjøre dette riktig nå også dra tomta i vår havn ;)

Skrevet

Men om dere har fått tilbud om å kjøpe tomta, hvem er det dere skal by i mot da?

Skrevet

Ja, det skurret liksom litt for meg også, at dere har fått tilbud om å kjøpe den for 50000 kr, da koster den vel det da?

Skrevet

hehe, mamma som hadde misforstått litt da hun snakket med han som selger tomta tidligere i dag. ;)

meen, er fortsatt lite penger for den tomta :D ååå, håper vi får kjøpt den altså..

Skrevet

Om vanlig pris for slike tomter hos dere ligger på rundt 700 000, og den er lagt ut til offentlig budrunde vil nok prisen gå dramatisk opp fra 50 000 i hvert fall, om det da ikke er noe fundamentalt feil med tomten.

Skrevet

Hvis prisen er så forskjellig fra andre tomter i området så ville jeg vært veeeeeldig skeptisk. Du er nødt til å sjekke reguleringsplanen for denne tomten før du gjør noe som helst. For alt du vet kan det være den ikke engang er regulert for bygging av hus... eller at utnyttelsesgraden er ekstremt liten!!!! Ta kontakt med plan og bygningsetaten i kommunen din før du byr! (Hilsen noen som har vært igjennom det før, men ikke tok seg råd til tomt til 3,5 mill.. hehe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...