(0_o) Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Var hos kiropraktor med mini i går og fikk beskjed om at han hadde låsninger i nakke og rygg, men jeg glemte å spørre kiropraktoren om hva det betydde (var mest opptatt av å få mini til å roe seg ned, ikke snakk om at han skulle bli trykket på av noen andre enn mamma, nei...) Så, hva er låsninger? Gjør det vondt, og hva kommer det av? Skal forøvrig tilbake dit på torsdagen, men jeg lurer så fælt på dette...
Kate77 Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Er ikke kiropraktor selv, men har gått mye til kiropraktor selv fordi jeg har endel låsninger i rygg og nakke. Tror låsningene kan komme av forskjellige årsaker. Men for babyer har jeg hørt det ofte kommer av påkjenninger ved fødselen eller av å ligge sammenkrøllet inne i magen. Låsningene i seg selv er i ikke vonde hos meg i allefall. Men om jeg går med dem en stund merker jeg at jeg blir stivere og stivere. Om jeg da ikke får gjort noe med låsningene får jeg etterhvert spenningshodepine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå